Hvilken Amme-bh?

Eg elsker bravado sine ammebher :) de e myke og gode uten spiler og syns de holder puppene greit på plass og :)

Spiler er helt uaktuelt for meg. Vegrer meg for å bruke bh med spiler allerede nå - opplevelsen med brystbetennelse med forrige baby var så ille! Vil gjøre alt jeg kan for å unngå det...
Ooh been there. Fy det var vondt!

Ååååå så deilig det skal bli å sove uten bh når amminga er ferdig :p:D husker det som en helt fantastisk følelse :D

Jeg har ingen erfaring med amme bh så blir nok å følge med her.
Men jeg har lest mye positivt om de fra glammom. De er jo kjempe fine også. Men som jeg ser andre her har nevnt før meg, de er veldig dyre.

Jeg har ingen erfaring med amme bh så blir nok å følge med her.
Men jeg har lest mye positivt om de fra glammom. De er jo kjempe fine også. Men som jeg ser andre her har nevnt før meg, de er veldig dyre.
Syns de var litt for dyre jeg.

Jeg har kjøpt fra change og synes i hvert fall foreløpig at den er deilig å ha på. Synes ikke den strammer noe sted. Men vet ikke helt hvordan den blir å passe når melka kommer, men jaja..deilig å ha enn så lenge :)

Ååååå så deilig det skal bli å sove uten bh når amminga er ferdig :p:D husker det som en helt fantastisk følelse :D

åh ja.. når det endelig sluttet å lekke etter endt amming. Wohooo!

Mannen har allerde ymtet frampå at han synes det er skrekkelig trist at jeg har så store fine pupper når han ikke får lov å leke med de. haha.
Her er det allerede "IKKE RØR" sone. Fytte som det klør og vokser. Noen dager så er det sånn at jeg er redd for å komme borti noe som helst. :S

Tro meg damer at når det kommer til puppe comfort så kan det hende de fleste av oss gir blanke i prisen.
De der puppene kan virkelig leve sitt eget liv i tiden etter fødsel. :S

åh ja.. når det endelig sluttet å lekke etter endt amming. Wohooo!

Mannen har allerde ymtet frampå at han synes det er skrekkelig trist at jeg har så store fine pupper når han ikke får lov å leke med de. haha.
Her er det allerede "IKKE RØR" sone. Fytte som det klør og vokser. Noen dager så er det sånn at jeg er redd for å komme borti noe som helst. :S
Haha:) her synes sambo det er litt morsomt å borti når vi, du vet ;) jeg liker det egentlig ikke til vanlig heller, men nå må han nesten få borti litt, de er jo så store :p tror han blir litt fascinert:D og det er jo siste gangen de er sånn. Etterpå er det jo bare pia brød igjen :D

Haha:) her synes sambo det er litt morsomt å borti når vi, du vet ;) jeg liker det egentlig ikke til vanlig heller, men nå må han nesten få borti litt, de er jo så store :p tror han blir litt fascinert:D og det er jo siste gangen de er sånn. Etterpå er det jo bare pia brød igjen :D

hehe. Vel har en her og som er veldig fasinert.. :)

Ikke tenkt på det var en problemstilling... Orker ikke å skifte på sengen hver dag...
Pupper med melk lekker ofte pga melkespreng. Spesielt hvis de havner "i klem" så det er for mange en nødvendighet å sove med Bh. :)
Sånn man ikke tenker over :)

Jeg hadde, men de var jo skrekkelige. Jeg fikk liksom ikke pakket ut hele puppen :p For mye tøy som ble liggende under og i veien for den lille som ville ha mat.

Kan ikke ha noe som hindrer tilgangen til mat :p

Er det normalt å sove med bh når du ammer?
Jeg orker ikke å sove med bh, sjøl om jeg pleier å lekke noe helt hinsides. Jeg har heller et håndkle i senga som jeg pakker rundt fronten:-) Er ikke av det slaget som romsterer så veldig i søvne, så det funker for meg. Det lekker aller mest mens jeg ammer (på den siden lille ikke suger på), og da legger jeg bare håndkleet under den puppen som lekker.

Jeg hadde samme som deg sist, fra hm og lindex og likte de egentlig ikke. Denne gangen tror jeg at jeg skal investere i en fra glammom også, synes de er veldig fine, men samtidig ser det ut som den gir god støtte også :) Men kommer nok til å bruke de jeg har fra før av til det har stabilisert seg, så jeg vet nøyaktig hvilken størrelse jeg trenger :)

Back
Topp