Du skal fortsatt ha betalt fra arbeidsgiver under arbeidsgiver perioden (de16første dagene) de må søke om refusjon på utgiftene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror allerede de har søkt om refusjon, så jeg får alt fra navDu skal fortsatt ha betalt fra arbeidsgiver under arbeidsgiver perioden (de16første dagene) de må søke om refusjon på utgiftene.
Får virkelig håpe det kommer penger før den tidder kan det kanskje være litt annledes. men du må spørre etter de før det har gått 3 mnd. for alt etter 3 mnd er foreldet eller hva dem kaller det. var hvafall det for noen år siden
Men jeg får lønn sist i mnd. Så mulig jeg får disse fra arbgiver daDe kan ikke søke refusjon på noe de ikke har betalt deg! Og hvis du har signert på refusjonskjema uten å ha mottatt penger så er jo det litt dumt av deg. ta dette med arbeidsgiver du.
Jo, arb.giver (regnskap)har sendt inn, men måtte skrive under noe skjemagreier denne uka. Så hvis sjefen min ikke har sendt (det vil jeg tro hun ikke har gjort....) inn det, får jeg nok ikke. Får masse neste mnd daregner med de etterbetaler.
Får kanskje ringe imorgen å høre med deDe etterbetaler ja, men du bør ringe og spørre om de har fått alle skjemaene og informasjonen de trenger. Jeg slet med samme, og ventet lenge på sykepenger... er frustrerende når man er avhengig av disse pengene da. Kan jo ikke leve på luft og kjærlighet. Er ikke noe problem å ringe dem, de er stort sett hyggelig og behjelpelige![]()
Får kanskje ringe imorgen å høre med de![]()
Takker for alle svar
Har fått brev fra Nav iallefall, men ser ikke ut som det kommer noe utbet. denne mnd iallefall.
Det jeg stusser på er at det står at arb.giver er fratatt å betale sykepenger f.o.m. 1.juni 14. Jeg har jo kun vært sykemeldt fra 25.aug...
Nei, har jo fått brev nå om vedtak. Og fått lønnslipp fra jobb så får sykepenger fra de i første omgangMen har du snakket med dem?
Nei, har jo fått brev nå om vedtak. Og fått lønnslipp fra jobb så får sykepenger fra de i første omgang![]()
Nav skal betale f.o.m. 10/9. Får vel pengene neste mndJa. du får fra de i arb.giver perioden... etter det utbetaler nav... i de fleste tilfeller da.
Nav skal betale f.o.m. 10/9. Får vel pengene neste mnd![]()
Håper detMen da er vel alt i orden?![]()