Benmargsdonor

Prox

Gift med forumet
Noen her som er det?

Hvordan blir man det, hvordan gjøres det, får det noen konsekvenser for den som gir?

Jeg er:) registrer deg i blodbanken så får du masse info:)

Jeg har tenkt på det lenge! Men etter det innslaget på nyhetene nå så skal jeg registrere meg etter jeg har født og ammet ferdig :) Er blodgiver så regner med jeg kan få litt info i blodbanken :)

Jeg har tenkt på det lenge! Men etter det innslaget på nyhetene nå så skal jeg registrere meg etter jeg har født og ammet ferdig :) Er blodgiver så regner med jeg kan få litt info i blodbanken :)
Ja det var på nyheten jeg også så det.. Har lyst å hjelpe til!

Står litt om det på Giblod.no
Men kontakt nærmeste blodbank så får du info der ;)
Jeg ville bli men fikk ikke lov til det eller bli blodgiver før om 2 år så venter ;)

Har vært det i mange år, men de har aldri hatt behov for margen min!

Er registrert som det i blodbanken

Venter fortsatt svar på om eg kan bli blodgiver.. Om det går fint, önska eg å bli benmargsdonor og :)

Har tenkt både på å bli blodgiver og benmargsdonor mange ganger. Men har i perioder gått på en del piller og da tror jeg ikke jeg kan stille...Men ønsker gjerne å hjelpe da!

Mener jeg er registrert.. Er blodgiver og mener å huske di spurte om det ganske tidlig....

Jeg skal igang med blodgivning så fort jeg er ferdig med å amme, og da kommer jeg til å melde meg som benmargsdonor også :)

Back
Topp