Hvordan vet man?

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Hvordan vet man om man er blitt gravid på første eggløsning etter fødsel? Så altså før første mens er kommet? Nurket har fått en kombinasjon av mm og gradvis mer fast føde i snart 3 måneder nå, så det er jo deretter mindre amming... Og han har sovet over 6 timer uten melk på natten ca like lenge. Han er straks 7 mnd. Men fremdeles ikke noen mens som er kommet tilbake, så jeg begynner å få en liten tanke om graviditet i bakhodet ;) Har jo ingen anelse om/når det har vært en eggløsning :D

Jeg ble gravid igjen på samme tid som du er nå. Hadde masse småblødninger mens jeg gikk på Cerazette, og glemte de i hytt og pine. Hadde aldri blitt gravid når jeg var slurvete før. Men det var visst bare å glemme den tankegangen fant jeg ut etter noen måneder, for da hadde jeg blitt gravid på første eggeløsning, uten mens først. Så nå venter vi familieøkning i januar. Og dermed 15 mnd mellom barna ;)

Hvordan vet man om man er blitt gravid på første eggløsning etter fødsel? Så altså før første mens er kommet? Nurket har fått en kombinasjon av mm og gradvis mer fast føde i snart 3 måneder nå, så det er jo deretter mindre amming... Og han har sovet over 6 timer uten melk på natten ca like lenge. Han er straks 7 mnd. Men fremdeles ikke noen mens som er kommet tilbake, så jeg begynner å få en liten tanke om graviditet i bakhodet ;) Har jo ingen anelse om/når det har vært en eggløsning :D
Ta test?

Det vil vel uansett vise på ein graviditetstest? :)

Ja må vel ta meg en tur å kjøpe en test ;) Lurte bare på om det var noen tegn man kan kjenne etter om mensen snart begynner igjen eller om det er noe annet :)

Ta en test eller blodprøve hos legen :)

hehe er jo litt spennende da :p gleder meg til du oppdaterer hehe ;)

Tviler jo egentlig litt, siden jeg ikke vet om det har vært en el engang ;) Men hadde vært koselig :D Og spennende :)

Tviler jo egentlig litt, siden jeg ikke vet om det har vært en el engang ;) Men hadde vært koselig :D Og spennende :)
hehe kjenner til noen det har skjedd med faktisk :p el kommer jo trossalt før mensen .. Selv fikk jeg ikke mens før guttungen var 1år men jeg fullammet veldig lenge ;) er jo kjempe koselig med tette da fordiom det kan være slitsomt , men det kan det jo uansett alderforskjell på ungene :D

hehe kjenner til noen det har skjedd med faktisk :p el kommer jo trossalt før mensen .. Selv fikk jeg ikke mens før guttungen var 1år men jeg fullammet veldig lenge ;) er jo kjempe koselig med tette da fordiom det kan være slitsomt , men det kan det jo uansett alderforskjell på ungene :D

Ja jeg ammer jo enda, men langt i fra så mye att det skal fungere som prevensjon ;) Baby er slitsomt uansett :D hehe
Men veldig koselig !! Gruer meg allerede til nurket blir større! :)

Back
Topp