Ser dere DR.Phil nå?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Har ikke fått med meg alt, men at det går an! Det er en syk, syk verden vi lever i...

Sent from my iPhone using BV Forum

Pokker fikk ikke med meg...hva handlet dagens om?

Pokker fikk ikke med meg...hva handlet dagens om?

En jente på 16 år som bestilte en massakre på foreldrene og hennes lillebrødre. Bare faren overlevde. Det er kortversjonen, ihvertfall.
Nå er hun 21 og soner to livstidsdommer.

En jente på 16 år som bestilte en massakre på foreldrene og hennes lillebrødre. Bare faren overlevde. Det er kortversjonen, ihvertfall.

Aj, like greit jeg ikke fikk det med meg da

Huff den har jeg sett tidligere. Eller ihvertfall del 1, er det del 2? Har ho isåfall kommet med noe mere forklaring enn at det var for å være med kjæresten sin eller noe?

Huff den har jeg sett tidligere. Eller ihvertfall del 1, er det del 2? Har ho isåfall kommet med noe mere forklaring enn at det var for å være med kjæresten sin eller noe?

Del 2 er i morgen, men vurderer å finne ut om jeg kan finne episoden på nettet. Blir så nysgjerrig på hvordan et menneske kan gjøre noe sånt.

:eek:
Tenk å lage underholdning av sånt!!

Back
Topp