SpennendeBlack box handler om noen som jobber på sykehus. Hovedpersonen er nevrolog og i tillegg bipolar, men ingen kollegaer vet det. Trekantdrama og utroskap er også endel av serien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeBlack box handler om noen som jobber på sykehus. Hovedpersonen er nevrolog og i tillegg bipolar, men ingen kollegaer vet det. Trekantdrama og utroskap er også endel av serien.
Haha, black list startet vi å følge med på, men datt av midt i, men så den er på netflix nå så tenkte se den på nytt![]()
Den har jeg ikke sett, men lurer på om ikke sambo starta og datt av (han er håløs på å se serier...). Er det den med han fra lost?Person of interest er også veldig bra![]()
Eh... Det kan stemme. Han med briller?Den har jeg ikke sett, men lurer på om ikke sambo starta og datt av (han er håløs på å se serier...). Er det den med han fra lost?
Ja, ser litt ut som en gnager av noe slagEh... Det kan stemme. Han med briller?
Ja, ser litt ut som en gnager av noe slag![]()
Åh jeg elsker serier! Det the vampire diaries, true blood, teen wolf, once upon a time, fringe, under the dome, the 100, sleepy hollow, V (2009, finnes to versjoner), braking bad, weeds, Dexter og the 4400! Noen av de må du jo bare digge! Jeg er helt hekta hvertfall
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, liker det litt spennendeSkjønnar godt kva type sjanger du likar godt![]()