Testet Idag, rugedag 7

Negativ test idag óg. Rugedag 11. Så har slått fra meg håpet. Har begynt å se frem til neste innsett. Utrolig kjedelig med negativ test men men :(

Sent from my iPad using BV Forum
Når har du egentlig testdag da? Rugedag 11 kan være for tidlig for noen , og så lenge du ikke blør ennå så er det fortsatt håp :)

Lykke til!

Når har du egentlig testdag da? Rugedag 11 kan være for tidlig for noen , og så lenge du ikke blør ennå så er det fortsatt håp :)

Lykke til!
Takk :) Har testdag no førstkommende fredag :-) klamrer meg fast til ett pittelite håp enda, men vet vel egentlig at mensen kommer når som helst, kan liksom føle det :p

Ikke mist motet helt enda! Jeg kjenner en som til og med testet positivt først ETTER den offisielle testdagen, så undre kan skje. Krysser fingrene for deg! :)

Då eg var gravid med snuppa testa eg negativt på ikm og positivt dagen etter (15 dpo). Det var ikkje ivf da, men nokon produserer hcg seinare enn andre :) lykke til!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tenkte høre hvordan det gikk med deg. Ikke gi opp enda, dag 10 er enda tidlig, jeg ville fortsatt å teste frem til mensturasjon kom. Igår sto jeg med stripsen opp mot lyset på badet for å se streken, heldigvis var det en anelse sterkere idag. Prøv i morgen tidlig. Krysser fingre og tær for deg :-)
Hvordan går d med deg da? Har streken blitt sterkere? :D

Negativ :( jaja.. Rugedag 12, så no er jeg iallefall sikker på at jeg ikke er gravid :/ håper vi får det på neste forsøk begge to :-)

Huff så kjedelig!! Kjenner skuffelsen :( Men som du sier, neste gang!!! På denne karusellen må man i hvertfall ha trua!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går d med deg da? Har streken blitt sterkere? :D

from my iPad using BV Forum

Etter 10 pøverørsforsøk (5 fersk og 5 frys) er det endelig min tur! Stripsene har blitt sterkere gjennom uken, så spanderte på meg en digital med ukesindikator. Der sto det 2-3. Klarer ikke helt å tro det men....

Helt uvirkelig følelse dette :-) Ønsker deg masse lykke til videre. Det ordner seg tydeligvis til slutt :-)

Vedlegg

• 20140925_200637_resized.jpg
    20140925_200637_resized.jpg
    77,2 KB · Visninger: 211
Etter 10 pøverørsforsøk (5 fersk og 5 frys) er det endelig min tur! Stripsene har blitt sterkere gjennom uken, så spanderte på meg en digital med ukesindikator. Der sto det 2-3. Klarer ikke helt å tro det men....
Gratulerer!!! Alltid moro å høre når det går bra :-)

Helt uvirkelig følelse dette :) Ønsker deg masse lykke til videre. Det ordner seg tydeligvis til slutt :)
Jippiii!!!! Gratulerer så ufattelig mye!! Elsker å høre slike lykkelige nyheter etter lang tid med prøving!! :D Fortsett å rug vel nå :) :)

uote="Truddelutt'n, post: 17985037, member: 80466"]Jippiii!!!! Gratulerer så ufattelig mye!! Elsker å høre slike lykkelige nyheter etter lang tid med prøving!! :D Fortsett å rug vel nå :) :)[/quote]
Tusen takk. Lykke til i tiden fremover til deg og :-)

Back
Topp