Episode 1 og 2 av første sesongen eller ny?Jaja, i kveld blir det big bang episode 1 og 2Juhu
Så får jeg se på de to jeg fikk oppgitt her av grøssere da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Episode 1 og 2 av første sesongen eller ny?Jaja, i kveld blir det big bang episode 1 og 2Juhu
![]()
Sånn,da er begge på vei til megHar du sett Would you rather? Eller Midnight Meat train?
Den nyesteEpisode 1 og 2 av første sesongen eller ny?
KjektDen nyeste![]()
Har de alle på dataenKjekthar ikkje sett veldig mykje av det, men fått veldig sansen for det i det siste
![]()
Skjønnar at ho likar hanHar de alle på dataenOg ja, tom eldste liker godt det
Hu liker best Sheldon da
![]()
Hørtes egentlig godt ut i dagMmmmhh mc Donalds med Vesla og ei venninne. Vi koser oss!
Var bare forslag da. Men de er ekle. Jeg synes saw - filmene blir litt kjedelig. Må spole meg fram til der det skjer noe, hahaJaja, i kveld blir det big bang episode 1 og 2Juhu
![]()
Men jeg er pyse egentlig, sikkert derfor de var greieVar bare forslag da. Men de er ekle. Jeg synes saw - filmene blir litt kjedelig. Må spole meg fram til der det skjer noe, haha![]()
Nedlasting eller? Tror Would you rather er på Netflix om du har.Sånn,da er begge på vei til meg![]()
Åååååå.... Trodde du var sånn skrekk-film jager jeg, heheMen jeg er pyse egentlig, sikkert derfor de var greieBle liksom ikke for ille
Hahaha
Hørtes kjekt ut. Her blir det kjøttpølse og potetmos. Kunne tenkt meg brunsaus til for det et jeg vant til, men gubben som handla såMmmmhh mc Donalds med Vesla og ei venninne. Vi koser oss!
Åh nam! Lenge siden vi har hatt. Blir ikke noe god når jeg ordner, vet ikke hvorfor.Hørtes egentlig godt ut i dagHer blir det fiskeboller
![]()
Mmm, diggMmmmhh mc Donalds med Vesla og ei venninne. Vi koser oss!
Digg! Det er så mykje snakk om fiskebollar på BV for tida, at eg snart MÅ ha det til middag. Det er jo så godt! Med raspa gulrotHørtes egentlig godt ut i dagHer blir det fiskeboller
![]()
Hehe ja. EnklestNedlasting eller? Tror Would you rather er på Netflix om du har.
Jo. Jeg elsker skrekk. Men liker best å se de med ei venninne daÅååååå.... Trodde du var sånn skrekk-film jager jeg, hehe![]()
Snaddermat. Er vel ikke så mange måter å ødelegge den da? Om du ikke brenner sausen da.Åh nam! Lenge siden vi har hatt. Blir ikke noe god når jeg ordner, vet ikke hvorfor.
Raspa gulrot er best til jaDigg! Det er så mykje snakk om fiskebollar på BV for tida, at eg snart MÅ ha det til middag. Det er jo så godt! Med raspa gulrotmmm
![]()
Har du sett Would you rather? Eller Midnight Meat train?