Møte med ei synsk dame

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Har solgt leiligheten min til ei synsk dame. Da vi skrev under pp kontrakten hos megler fikk vi begge to en reading.
Denne dama traff virkelig spikeren på hodet og jeg satt igjen kald og svett.
Hun visste at jeg skulle flytte ut av landet, hun visste at jeg lett ble sur og at jeg ikke er flink til å ta opp problemer i livet mitt. Hun sa at kjæresten min er den snilleste i verden, men han er som meg. Sta og vrang og skal alltid ha rett. Så vi må passe på at vi bytter på hvem som skal være i høygir og hvem som skal være rolig. Hun sa at datteren min er usedvanlig smart og vil suse igjennom skole gang.
Jeg er så imponert :)
Tror dere på synske folk eller mediumer?
Har du hatt en reading noen gang? Stemte det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fått flere readinger og alle har stemt :) Syns det er spennende med de som virkelig har evner :) Må jo nesten tro på de når de ikke har noen som helst opplysninger om meg og forteller om mine innerste "hemmeligheter"....

Jeg har aldri fått en reading, men jeg tviler absolutt ikke på at noen har spesielle evner. :) Det er bare så synd at det er så mange svindlere der ute som ødelegger for dem som faktisk kan det. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope, tror ikke på synske.

Har ikke hatt noen Reading på meg, og vet ikke om jeg hadde turt det heller. Jeg tror helt klart på synske og det at noen kan se og oppleve ting vi "vanlige" ikke kan. Men jeg tror ikke jeg ville ha visst så mye om hva som kommer til å skje med meg videre i livet. :p

Jeg har aldri fått en reading, men jeg tviler absolutt ikke på at noen har spesielle evner. :) Det er bare så synd at det er så mange svindlere der ute som ødelegger for dem som faktisk kan det. :/

Enig der. Men denne dama jeg snakket med tok jo ingenting for det :) så da er det lettere å tro på det.

Har ei som spår meg fast med kort. I over 9 år har alt hu har spådd vært riktig. Både fortid,nåtid og fremtid. :) Men hu er den eneste jeg går til da. Får det gratis uansett :p

Har hatt noen readinger for en del år siden. Det har stort sett stemt bra, det eneste jeg husker jeg reagerte på var at hun ene så at jeg kom til å drive med noe form for undervisning/veiledning. Jeg tenkte hun var helt på bærtur, for det var jeg IKKE interessert i, men nå går jeg 3. året på lærerhøgskolen ;)

Tror ikke på slikt, men jeg husker en gang jeg møtte en som skremte vettet av meg. Jeg hadde vert på byen å skulle på kiosken å få meg mat. Da møtte jeg en litt sær mann jeg kom i prat med. Han bablet i veg om alt mellom himmel å jord før jeg skjønte hva han prata om. Han sa at han visste hvorfor jeg sleit å ramset opp ting om min barndom som jeg nesten hadde glemt. Så sa han at jeg bare skulle glemme den piercingen jeg vurderte å ta siden jeg ikke kom til å kle d. Jeg har hatt piercing før å har lenge tenkt på ta en ny. Men uten å ha møtt den mannen før visste han tydelig alt om meg. Videre sa han at jeg skulle glemme han fordi jeg aldri kom til å treffe han igjen. ALDRI blitt så freak ut før:oops:

Hadde vært svært spennende å fått en reading, men aner ikke om noen her.

Kunne ha vert intéressant med en reading og tror absolutt på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan forklares vitenskapelig!
Men vet ikke om jeg hadde turt da... Og så hadde jeg nok vert superskeptisk og redd for å bli lurt!

Men artig når du fikk det gratis da! :)

Har aldri prøvd selv, men tror nok det er noen som ser mer enn andre. Men det er desverre alt for mange som prøver å svindle folk også så det er vanskelig å stole på noen av dem :-/

Har aldri prøvd. Men er overbevist om at noen ser mer enn andre.
Alle kan jo treffe på på en eller annen måte med ett eller annet. Sånn som at alle horoskope passer til de fleste :)

E driver med litt sansing på fritiden, og har hatt ofte rett.
Noe har freaket meg selv ut på ting e har sett som har skjedd innen kort tid etterpå.

Nei, jeg har ikke fått noen direkte reading for meg selv, for jeg blokkerer alle som forsøker å be om innsyn.
Jeg har selv en 6 sans som er mer åpen enn normalen og jeg har fått forklart at det er årsaken.

For meg er det helt normalt å kunne forutsi hva som kommer til å skje, men jeg tenker det henger godt sammen med normalt folkevett og kunne lese mennesker ut i fra kroppspråk.
Det er nok mer mellom himmel og jord, men det er ikke noe man skal påvirke.

Alle gamle skrifter jeg kjenner til spesifiserer jo at man ikke skal forutsi framtiden.

Tror på noen. Møtte en dame i Tunisia. Ble helt tatt på sengen av hun! ..... Skremmende hva hun fortalte!

Enig der. Men denne dama jeg snakket med tok jo ingenting for det :) så da er det lettere å tro på det.

Jeg snakket ikke om hun du fikk det av. ;) Det hun sa var jo ganske konkret. :)

Jeg tror at det finnes synske der ute, men at de er svært sjeldne. Jeg har blitt spådd før, og det meste hun sa var totalt feil. Det eneste hun sa som stemte var at jeg ville bli gravid, men at det ville bli en kamp. Hun sa også at jeg ikke ville bli gravid mens vi bodde i det huset vi bodde i da. Det stemte godt, et par uker etter at vi flyttet var jeg gravid, men mistet to ganger. Men jeg har egentlig liten tro på at hun så det, tenker mer at hun fant på ting. Hang jo på samme forum så det skulle ikke være så vanskelig å finne ut av ting.

Back
Topp