Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den - omslagsbodyer og klær med så mye knapper som mulig er kjempekjekt, det gjør det mye enklere å bytte bleier og skifte klær når den lille gulper ned alt rundt seg eller man skal ha hud-mot-hud kvalitetstidSyntes egentlig heldress pysj med knepping helt ned var best og ullsokker![]()
På sparkjøp får du ammeinnlegg i ull til 59kr pr par... Berre ett lite tips!Fikk bruk for ammeinnlegg i merinoull fra første stund, veldig glad jeg hadde dem på sykehuset. Har bare to par men kunne godt hatt fler...de må vaskes ofte når en har overproduksjon og lekker. Angrer på at jeg ikke sydde selv i forkant, de er ganske dyre.
Måtte raskt supplere med flere gulpe/kose/stellekluter enn hva vi hadde til å begynne med.
Og jeg hadde strikket alt for mange babysokker i for liten størrelse :-(
På sparkjøp får du ammeinnlegg i ull til 59kr pr par... Berre ett lite tips!![]()
Jeg koker mine ull innlegg. Det kan du gjøre med alle! Bare skyll dem først og kok i 5minTakk for tipsDet var litt mer økonomisk enn de fra Ull-Rik. Eneste forskjellen er vel at de kan vaskes på 60 grader, men det har kanskje ikke så mye å si...?
Bruker du kun ull? Har hørt om noen som bruker ull med engangsinnlegg utenpå, men det er kanskje om de lekker mye?Ammeinnlegg i ull er ett must.. og Purelan-salve. Har vært veldig sår..
Gulpekluter, håndklær og myke vaskekluter får man nesten ikke nok av.
Veldig praktisk med omslagsbodyer og klær som er lette å ta av og på. Blir noe gulp og bæsj på klærne.. glad jeg har mye skift.![]()
Uten fot? Er de mest i veien eller?Syntes egentlig heldress pysj med knepping helt ned var best og ullsokker![]()
Hva vil mange si?Signerer den - omslagsbodyer og klær med så mye knapper som mulig er kjempekjekt, det gjør det mye enklere å bytte bleier og skifte klær når den lille gulper ned alt rundt seg eller man skal ha hud-mot-hud kvalitetstid
Og gulpekluter, kjøp masse gulpekluter!
Ammeinnlegg i merinoull er pakket i fødebaggen. Fire par. Får vell supplere etterhvertFikk bruk for ammeinnlegg i merinoull fra første stund, veldig glad jeg hadde dem på sykehuset. Har bare to par men kunne godt hatt fler...de må vaskes ofte når en har overproduksjon og lekker. Angrer på at jeg ikke sydde selv i forkant, de er ganske dyre.
Måtte raskt supplere med flere gulpe/kose/stellekluter enn hva vi hadde til å begynne med.
Og jeg hadde strikket alt for mange babysokker i for liten størrelse :-(
Jeg har ullinnlegg innerst og engangs ytterst. Ellers blir det fort vått. Lekker en god del, men med ull innerst kjennes det ikke vått ut. Kjenner fort at det svir litt i puppene vist jeg bare har engangs. Ikke bra å fryse.Bruker du kun ull? Har hørt om noen som bruker ull med engangsinnlegg utenpå, men det er kanskje om de lekker mye?
Purelan er pakket i fødebaggenHar du brukt ullklær på den lille til nå?
Tja du kan jo se det an litt men får du en gulpebaby som meg så går det fort seks-syv om dagenHva vil mange si?![]()
Jepp, jeg må sove med amme-BH eller ammetopp med ammeinnlegg og fremdeles blir det mye søl i sengaJeg fant ut at melkeoppsamler var kjempekjekt, for det renner skikkelig fra den ene puppen når jeg ammer på den andre så har ikke kunnet sove uten bh for da har både jeg og baby blitt klissvåt av melk når vi ligger og ammer om natten![]()
Uten fot? Er de mest i veien eller?![]()