Gavetips til 1åring

Elsker kivat luene med knyting jeg ja! :) men mange er fornøyde med de med hals også!

mye fine inne på lille martine, og nå er det jo tid for ull sesong, så mye fint ull å ønske! :D joha, lille lam og slike dyre merker er jo veldig deilige! :D

Lillelam er helt helt helt fantastisk! Han har hatt en heldress fra lillelam, og den var bare helt nydelig. Så ny blå står på ønskelisten.
Jeg syns selv de er for dyr, men familie syns det er fine gaver...så toppers:)

Andre ting å ønske seg er:
Bergans sekk eller annen tursekk?
grillpinne med gravert navn?
Termos, god matboks osv?

Andre ting å ønske seg er:
Bergans sekk eller annen tursekk?
grillpinne med gravert navn?
Termos, god matboks osv?

Du er genial på tips:D

Ja, tursekk trenger han faktisk så det står på listen. Er bare usikker på hvilken str...

12 liter er nok kjekt. :)

Et annet tips er smykker om han ikke har fra før, det er gutten min på 5 glad for at han har en del av :) Bruker hele sommeren, og ellers i selskaper og spesielle anledninger. :)

Stiga rattkjelke kan også være kjekt til vinteren? ;)

12 liter er nok kjekt. :)

Et annet tips er smykker om han ikke har fra før, det er gutten min på 5 glad for at han har en del av :) Bruker hele sommeren, og ellers i selskaper og spesielle anledninger. :)

Stiga rattkjelke kan også være kjekt til vinteren? ;)

Ok, er 12liters jeg har tenkt på:) Er vel det som er ok til barnehagen også?
Han har lite smykker:) Ønsker et med inngravert navn.

Rattkjelke er ikke dumt!;)

Om dere ikke skal ønske dere leker, så anbefaler jeg hjemmestrikket ulltøy! Spesielt votter. I barnehagen til sønnen min brukte de bare ullvotter, de varmer selv om de blir våte og mye enklere for små barnehender å gripe med ullvottene.

Vi har ettåring i hus her å :) han hadde dag no i dag den 19. Hos oss fikk han denne bilen. Kjøpt fra jollyroom. vi feire i mårra med familie og faddere å sånn.. kanskje æ har mer tips etter gårsdagen..
2014-09-20 00.19.53.png Han har storkosa sæ å kjørt bil hele dagen! Brrrmm....

Ja, dyre ting er smart å ønske:p Famile og venner bruker være rause;):p

Kivat, er det sånn med hals i luen på en måte? Så man slipper skjerf om du skjønner:)?

Gavekort på sko vet jeg allerede oldemoren hans har kjøpt:p:D
Kivatluene er supre, poden hadde en sånn
8071-27-211-17-131.jpg

Akebrett/rattkjelke
Bankebrett
Kjøkken
Duplo
Byggeklosser (litt duploaktig bare litt større)
Tegnesaker/maling
Modelleire
Puslespill
Cd med barnemusikk

Om dere ikke skal ønske dere leker, så anbefaler jeg hjemmestrikket ulltøy! Spesielt votter. I barnehagen til sønnen min brukte de bare ullvotter, de varmer selv om de blir våte og mye enklere for små barnehender å gripe med ullvottene.

Vi ønsker noe leker, men ikke alt mellom himmel og jord:P Har fått så mye leker allerede av mams og de...De er jo helt galen, første barnebarnet vettu;) I tillegg arver han en del av sine søskenbarn på fars siden:)

Ja, hjemmestrikket er fantastisk. Har lagt inn en bestilling hos en venninne av mams;)

Vi har ettåring i hus her å :) han hadde dag no i dag den 19. Hos oss fikk han denne bilen. Kjøpt fra jollyroom. vi feire i mårra med familie og faddere å sånn.. kanskje æ har mer tips etter gårsdagen..
Vis vedlegget 78723 Han har storkosa sæ å kjørt bil hele dagen! Brrrmm....

Åh, sånn har jeg sett! Den er råtøff!:) Vil tro den falt i smak ja:)
Legg gjerne inn hva han fikk ja;)

Back
Topp