Skravletråd :)

Kan jeg tenke meg ja. Blir jo litt ivrig i sånne kriger, så det er jo fort gjort da :p

Koselig med kjærestekveld :)
Når legger hun seg da ?
Minsta legger seg mellom 1830 og 1900. :D Så nå lager vi klart taco til oss :D Eldste legger seg normalt i helgene 2130. Vi er litt rause når det er helg :D

Jeg er veldig konkurransemenneske. Så jeg er dårlig taper og dessverre dårlig vinner. Blant voksne :p Jeg klarer å tape med stil for unger bare så det var sagt haha :p Men ja. Putekrig er putekrig. Kun en vinner :p

Minsta legger seg mellom 1830 og 1900. :D Så nå lager vi klart taco til oss :D Eldste legger seg normalt i helgene 2130. Vi er litt rause når det er helg :D

Jeg er veldig konkurransemenneske. Så jeg er dårlig taper og dessverre dårlig vinner. Blant voksne :p Jeg klarer å tape med stil for unger bare så det var sagt haha :p Men ja. Putekrig er putekrig. Kun en vinner :p

Høres digg ut med taco :)

Akkurat som mannen her da, dårlig taper og vinner...hehe ;)
Blir nor annet når man spiller med barn, men man kan ikle la de vinne hver gang da ;)

Tror på at du vinner krigen jeg ;)

Hm...så lenge de ikke kan gjøre deg noe så er det ikke farlig ;)

Eller har hun sett på film e.l. og prøver å skremme deg ? :p
Han er tre år og livredd så tviler på at han prøver å skremme meg:p men ikke første gangen vi har "besøk" og både gubben og jeg har sett noe i gangen;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Høres digg ut med taco :)

Akkurat som mannen her da, dårlig taper og vinner...hehe ;)
Blir nor annet når man spiller med barn, men man kan ikle la de vinne hver gang da ;)

Tror på at du vinner krigen jeg ;)
Haha nei. Barna mine taper innimellom de også. Skal da lære seg å spille ærlig og rettferdig. :) Den som vinner vinner.

Men sist jeg ble kjent med ei spilte vi biljard. Drakk jo også. Hu var lik meg da :p Så mannfolka våre kom ned for å se om vi levde. Hørtes vel ut som to nordlendinger nede i kjellern for de plutselig :p Men jeg vant og regningen på puben ble deres. Vi tenker vi må snart ta en rematch nå da :D

God fredag alle sammen:)
Da var det helg:D

Han er tre år og livredd så tviler på at han prøver å skremme meg:p men ikke første gangen vi har "besøk" og både gubben og jeg har sett noe i gangen;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei, da gjør han nok ikke det :/
Må være ekkelt da!

Har aldri opplevd noe slikt selv, og har problemer med å tro, men har hørt flere si at de ser ting ;)

Har dessverre ingen råd ;)

Haha nei. Barna mine taper innimellom de også. Skal da lære seg å spille ærlig og rettferdig. :) Den som vinner vinner.

Men sist jeg ble kjent med ei spilte vi biljard. Drakk jo også. Hu var lik meg da :p Så mannfolka våre kom ned for å se om vi levde. Hørtes vel ut som to nordlendinger nede i kjellern for de plutselig :p Men jeg vant og regningen på puben ble deres. Vi tenker vi må snart ta en rematch nå da :D

Hehe. Skikkelig chickfight? :p
Bra at du vant da! Kanskje...:p
Hehe. Her er mannen nesten dårligere vinner enn taper, og det er ikke alltid like koselig. Haha :D
Og jeg ler jo litt av ham da, så jeg gjlr det sikkert ikke noe bedre...

Nå klør jeg i fingrene etter å bli ferdig med drenering, så vi kan få inn biljardbordet etterhvert her også :D

God fredag alle sammen:)
Da var det helg:D

God helg :)
Jeg har lørdagsfølelse i dag siden jeg har fri...deilig :)
Heldigvis fått gjort en del da :D

Planer for helgen?

God helg :)
Jeg har lørdagsfølelse i dag siden jeg har fri...deilig :)
Heldigvis fått gjort en del da :D

Planer for helgen?
Så bra du har fått gjort en del:)
Ikke fått lagt så mye planer i helga, da jeg har ei som fortsatt er syk her hjemme:/
Enn der?

Hehe. Skikkelig chickfight? :p
Bra at du vant da! Kanskje...:p
Hehe. Her er mannen nesten dårligere vinner enn taper, og det er ikke alltid like koselig. Haha :D
Og jeg ler jo litt av ham da, så jeg gjlr det sikkert ikke noe bedre...

Nå klør jeg i fingrene etter å bli ferdig med drenering, så vi kan få inn biljardbordet etterhvert her også :D
Hahaha ja. Jeg er litt sånn som din mann :p Bare verbal chickfight :p Å spille biljard er jo så gøy :D Lucky dere :D

Back
Topp