Gave til 8-åring

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Noen som har tips til hva en 8 år gammel jente ønsker seg...? Aner ikke hva som er populært nå, jeg :P

Kommer litt ann på hvor veslevoksen hun er...
Perler og ting til å pynte håret med eller lage smykker av.
Klær fra wow
Lepomade med smak

Kommer litt ann på hvor veslevoksen hun er...
Perler og ting til å pynte håret med eller lage smykker av.
Klær fra wow
Lepomade med smak

Hun er ganske voksen for alderen, synes jeg. Spurte foreldrene hva hun ønsker seg, men det var liksom ingenting spesielt. Ingen leker hvertfall... Sko, men da må hun være med og velge. Men det har jeg ikke mulighet til. Vurderer å gi penger så kan hun kjøpe det hun selv vil... Men hadde vært koselig med en skikkelig gave liksom..

Hun er ganske voksen for alderen, synes jeg. Spurte foreldrene hva hun ønsker seg, men det var liksom ingenting spesielt. Ingen leker hvertfall... Sko, men da må hun være med og velge. Men det har jeg ikke mulighet til. Vurderer å gi penger så kan hun kjøpe det hun selv vil... Men hadde vært koselig med en skikkelig gave liksom..
Evt kan du kjøpe et par sko som du synes er fine, og hvis de ikke passer, så kan hun bytte dem. Det er veldig hyggelig når noen velger for deg også;)

Klær fra pomp de lux? De har mye fiiint.

Ellers
vinterhansker fra gode merker? ReimaTec eller Hestra osv?
Brettspill
Ting for å lage smykker av osv?

Kan du ikke ta hu med deg på shopping for å kjøpe sko da, noen dager før dagen hennes? ^^,

Er det noen du kjenner godt?
Da kan du f.eks ta henne med deg i badeland o.l. Ha henne på overnatting og finne på noe artig.
En kul genser/tøffe klær
Sko
Cd/DVD
Smykke/ørepynt
Spennende bok
Loom bands
Veske med litt jentestæsj i

Er det noen du kjenner godt?
Da kan du f.eks ta henne med deg i badeland o.l. Ha henne på overnatting og finne på noe artig.
En kul genser/tøffe klær
Sko
Cd/DVD
Smykke/ørepynt
Spennende bok
Loom bands
Veske med litt jentestæsj i

Er niesen min. :) Skulle gjerne tatt henne med på noe gøy, men har en nyfødt baby hjemme som sliter med magen for tiden, så får ikke mulighet før om noen måneder...
Men skal kjøpe en cd med hits for kids og så skal hun få noen penger som hun kan bruke på det hun ønsker seg. Hun pleier være flink til å spare til noe hun virkelig ønsker seg. :)

Tusen takk for alle gode tips. :) Skal huske de til nestemann som fyller året. :)

Last edited:
Back
Topp