Hvordan skal det gå?Går det an å lage det som en spørreundersøkelse? Det hadde jo vært det letteste egentlig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan skal det gå?Går det an å lage det som en spørreundersøkelse? Det hadde jo vært det letteste egentlig![]()
Hver missetittel er "spørsmålet" og så har en de mest aktive brukerene under som "svar" feks?Hvordan skal det gå?
Aha. Ja. Blir mange svaralternativer daHver missetittel er "spørsmålet" og så har en de mest aktive brukerene under som "svar" feks?
Ja hadde jo blitt endel alternativer men tenker at bare de som vil er med. Tenker kanskje at det ikke blir så mye jobb for den som evt lager det til på den måten.Aha. Ja. Blir mange svaralternativer da
Har ikke laget avstemning på flere år - er kun på mobilen og pad
Nei man får det ikke opp.Problemet med spørreundersøkelse er at man ikke får dem opp på appen (tror jeg?), og det er jo ganske mange som kun bruker bv via app.. Men skal alltids klare å logge inn via nettleser for å få stemt asså![]()
Åja det var jeg ikke klar overProblemet med spørreundersøkelse er at man ikke får dem opp på appen (tror jeg?), og det er jo ganske mange som kun bruker bv via app.. Men skal alltids klare å logge inn via nettleser for å få stemt asså![]()
Har bare ikke hatt tid enda. Om du vil kan du gjerne ta denne runden
miss bissiMiss opptatt![]()
Eller detmiss bissi![]()
To sek? Er gått 14 minutter nå! (Jada, tuller bare med degOrdner ny tråd nå. To sek.
To sek? Er gått 14 minutter nå! (Jada, tuller bare med deg)
![]()