Da ville jeg ha ringt...Jeg vurderer å ringe barnelegen for å få svar på prøvene poden tok for snart 14 dager siden, sklle komme brev i posenmen ttt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg ha ringt...Jeg vurderer å ringe barnelegen for å få svar på prøvene poden tok for snart 14 dager siden, sklle komme brev i posenmen ttt.
Yeeii, så gøyVi skal på Tusenfryd![]()
Helt fantastiskHvordan er været hos dere ?
Her er det nydelig![]()
Hehe, takk! Går i ett! Nå må jeg måle opp kjøkkenet på nytt før jeg drar...Oi, ble stresset jeg
Nyt dagen!
Takk! Skal du skravle i kveld?Ønsker alle en herlig fredag![]()
Her er det også nydeligHvordan er været hos dere ?
Her er det nydelig![]()
Spennende med nytt kjøkken daHehe, takk! Går i ett! Nå må jeg måle opp kjøkkenet på nytt før jeg drar...
Tja...etter barna er lagt regner jeg medTakk! Skal du skravle i kveld?
Så mange som er flinke og trenar i dagTitter innom en tur etter trening og før en dusj![]()
Putekrig?Mannen er hjemme igjen og stjeler puta og teppe. Så da kjøpte jeg ny pute og nytt teppe. Bare enda bedre og finere![]()
Hahaha jaPutekrig?![]()
JA! Det har eg alltid hatt lyst til å prøve.Hahaha jaMen bør vel ha sånne fluffy fulle av fjærer for å få full putekrig effekt
![]()
Haha ja ! Med musikk som Girls just wanna have fun og strawberry daquiries ved siden avJA! Det har eg alltid hatt lyst til å prøve.![]()
Haha, god stemningHaha ja ! Med musikk som Girls just wanna have fun og strawberry daquiries ved siden avJoda. Kunne blitt morro
![]()
Det kunne nok blitt veldig morro jaHaha, god stemninghøres ut som min type fest
![]()
Hehe...mange som liker å skryte av det vettuSå mange som er flinke og trenar i dagføle meg litt lat. Jaja
![]()
Hihi...god planMannen er hjemme igjen og stjeler puta og teppe. Så da kjøpte jeg ny pute og nytt teppe. Bare enda bedre og finere![]()