Stemmer var det jeg skulle
du skulle faktisk det, ja
Jeg bare hjelper alle da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer var det jeg skulle
Ingen sjanse på mai neiDet er veldig bra om du blir med på juni du og!Eller har du sjanse på mai fortsatt?
I så fall bare fortelle du han at PC'n er full av små gale damer du prøver å kontrollere.
Et nytt spill som heter BV![]()
Ingen sjanse på mai nei
Så egentlig vil jeg ikke i junigruppen daJa, vi skal jo være med dere andre og. Vi bare aner et visst skadeomfang for alle andre stakkars uskyldige juni-mammaer som har havnet på samme gruppe som oss to.![]()
Så egentlig vil jeg ikke i junigruppen da
Her blir det hvertfall ny vogn, jeg gleder megVi ga den bort fordi mannen mente bonusen fortjener ny vogn, eller jeg fortjener ny til bonusen, eller noe sånn
Jeg har ikke helt landet på hva vi ender med...
Hehe
Han vet nok hva jeg driver med
Jeg har da forklart "sravlekonkurranse" for ham et par ganger. (Men jeg sluttet da det ble hver mnd, for argumentene mine var jo "det er bare nå disse to ukene" og "det er bare denne mnd!"
Hehe
Han vet nok hva jeg driver med
Jeg har da forklart "sravlekonkurranse" for ham et par ganger. (Men jeg sluttet da det ble hver mnd, for argumentene mine var jo "det er bare nå disse to ukene" og "det er bare denne mnd!"
Her blir det hvertfall ny vogn, jeg gleder megVi ga den bort fordi mannen mente bonusen fortjener ny vogn, eller jeg fortjener ny til bonusen, eller noe sånn
Jeg har ikke helt landet på hva vi ender med...
Du takler oss vel...?Så egentlig vil jeg ikke i junigruppen da
Håper hun ikke er detDu kjenner oss jo allerede da?Er du redd oss allikevel.
![]()
Jaaaaaaaa, dere er skikkelig skumleDu kjenner oss jo allerede da?Er du redd oss allikevel.
![]()
Her blir det hvertfall ny vogn, jeg gleder meg
Det er nok det beste tror jegHåper hun ikke er det
For er KENGU redd oss, da er jeg redd admin bare MÅ gi oss eget forum, for å beskytte de andre...
Håper hun ikke er det
For er KENGU redd oss, da er jeg redd admin bare MÅ gi oss eget forum, for å beskytte de andre...
Jaaaaaaaa, dere er skikkelig skumle