Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å gå sykmeldt med den jobben var ikke aktuell for meg. Jeg ville virkelig bare bli ferdig å legge det bak meg. Å viss du er sykmeldt over lang tid er arb.giver pliktig til å ha møte med arb.taker for å finne en løsning. Det hadde jeg ikke klart. Dessuten ga legen meg en litt annen type sykmelding. Husker ikke ka det heter men det funker slik at jeg er sykmeldt for min nåværende jobb, men samtidig kan jeg allerde nå melde meg som arbeidsøker hos Nav og også sette i gang en prosess med søknad om dagpenger.Flott! Det krever mye!
MEN, om du IKKE sier opp jobben, og heller går sykemeldt til du finner ny jobb vil du tjene MYE på det... Når du sier opp jobben får du karantene på 4 uker uten penger, pluss at du da vil få arbeidsledighetstrygd og det er ikke så mye som om du ville gått sykemeldt en periode
TuMmY LoVe
Sjefen foretrekker sms/mail siden han ikke alltid er tilgjengelig på tlf. Men sent i går kveld fikk jeg endelig respons! Blei heilt sjokkert over mail en! Den var ganske positiv, noe jeg aldri hadde trodd! Nå kan jeg faktisk puste ut å vite at det er overSjekker de mail i helgene da? Og pleier dere å kommunisere via sms? Noen sjefer må ha beskjed ved at man ringer![]()
Å gå sykmeldt med den jobben var ikke aktuell for meg. Jeg ville virkelig bare bli ferdig å legge det bak meg. Å viss du er sykmeldt over lang tid er arb.giver pliktig til å ha møte med arb.taker for å finne en løsning. Det hadde jeg ikke klart. Dessuten ga legen meg en litt annen type sykmelding. Husker ikke ka det heter men det funker slik at jeg er sykmeldt for min nåværende jobb, men samtidig kan jeg allerde nå melde meg som arbeidsøker hos Nav og også sette i gang en prosess med søknad om dagpenger.
Det var det! TakkDet kalles 'friskmeldt til arbeidsformidling'.
Så bra at du tok ansvar for deg selv og sa opp!
Jeg har vært igjennom samme mølla selv. Hardt når det står på, men eneste riktige i lengden!
Lykke til.
Det samme hadde nok skjedd meg hadde jeg ikke gjort dette nå! Kjente på psyken min at jeg virkelig ikke hadde det bra der! Vurdere psykolog for å finne selvtilliten tilbakeTøft og riktig gjort av deglykke til videre
Jeg sa dessverre opp for sent i jobben min som jeg mistrivdes i. Møtte veggen, ble sykmeldt og er idag ufør, 7,5 år etter siste arbeidsdag![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk