I DID IT! Sir opp jobben.. Oppdatert!

Flott! Det krever mye!

MEN, om du IKKE sier opp jobben, og heller går sykemeldt til du finner ny jobb vil du tjene MYE på det... Når du sier opp jobben får du karantene på 4 uker uten penger, pluss at du da vil få arbeidsledighetstrygd og det er ikke så mye som om du ville gått sykemeldt en periode :)

TuMmY LoVe
Å gå sykmeldt med den jobben var ikke aktuell for meg. Jeg ville virkelig bare bli ferdig å legge det bak meg. Å viss du er sykmeldt over lang tid er arb.giver pliktig til å ha møte med arb.taker for å finne en løsning. Det hadde jeg ikke klart. Dessuten ga legen meg en litt annen type sykmelding. Husker ikke ka det heter men det funker slik at jeg er sykmeldt for min nåværende jobb, men samtidig kan jeg allerde nå melde meg som arbeidsøker hos Nav og også sette i gang en prosess med søknad om dagpenger.

Forferdelig når jobben påvirker deg så mye at alt blir negativt!
Gratulerer med ett tøft valg og lykke til med å finne ny jobb :)

Så bra for deg:) lykke til i jakten på ny jobb:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! Har gjort akkurat det samme som deg idag, det er tøft å ta steget men enda tøffere å møte veggen! Jeg sa til legen at jeg har møtt "lettveggen" haha :) Lykke til i jobbjakten og hurra for flinke leger!

Så tøft gjort! Har gjort nesten det samme selv en gang, i en jobb jeg virkelig mistrives i.. Sa opp jobben og håpet at ting ordnet seg og det gjorde det jo. Jeg gikk på jobb med klump i magen og gråt når jeg kom hjem og gruet meg til å reise dit igjen.. Så nyt at nå er du ferdig og at du aldri trenger å sette din fot der igjen :D Og ting ordner seg alltid for snille jenter, har jeg hørt ;)

Been there done that. Dagen jeg leverte oppsigelse var første gang jeg sov godt på over 2 år!

Lykke til! :)

Vet du, kjempe bra for deg. :-) det høres jo helt forferdelig ut. Trivsel betyr jo ALT. Masse lykke til i jakten etter ny jobb. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjekker de mail i helgene da? Og pleier dere å kommunisere via sms? Noen sjefer må ha beskjed ved at man ringer :rolleyes:

Sjekker de mail i helgene da? Og pleier dere å kommunisere via sms? Noen sjefer må ha beskjed ved at man ringer :rolleyes:
Sjefen foretrekker sms/mail siden han ikke alltid er tilgjengelig på tlf. Men sent i går kveld fikk jeg endelig respons! Blei heilt sjokkert over mail en! Den var ganske positiv, noe jeg aldri hadde trodd! Nå kan jeg faktisk puste ut å vite at det er over:)

Å gå sykmeldt med den jobben var ikke aktuell for meg. Jeg ville virkelig bare bli ferdig å legge det bak meg. Å viss du er sykmeldt over lang tid er arb.giver pliktig til å ha møte med arb.taker for å finne en løsning. Det hadde jeg ikke klart. Dessuten ga legen meg en litt annen type sykmelding. Husker ikke ka det heter men det funker slik at jeg er sykmeldt for min nåværende jobb, men samtidig kan jeg allerde nå melde meg som arbeidsøker hos Nav og også sette i gang en prosess med søknad om dagpenger.

Det kalles 'friskmeldt til arbeidsformidling'.
Så bra at du tok ansvar for deg selv og sa opp!

Jeg har vært igjennom samme mølla selv. Hardt når det står på, men eneste riktige i lengden!

Lykke til.

Det kalles 'friskmeldt til arbeidsformidling'.
Så bra at du tok ansvar for deg selv og sa opp!

Jeg har vært igjennom samme mølla selv. Hardt når det står på, men eneste riktige i lengden!

Lykke til.
Det var det! Takk:p ja, problemene forsvinner ikke med en gang. Ja jeg er letta for at jeg slipper å møte de fæle kollegaene mine igjen. Men samtidig så står jeg nå en usikker fremtid i møte. Jeg er virkelig ikke en person som trives med å gå mye hjemme. I helgen har jeg hatt tanker om hvordan ting skal bli fremover.

Så bra !! Masse lykke til videre :)

Tøft og riktig gjort av deg :) lykke til videre :)

Jeg sa dessverre opp for sent i jobben min som jeg mistrivdes i. Møtte veggen, ble sykmeldt og er idag ufør, 7,5 år etter siste arbeidsdag :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tøft og riktig gjort av deg :) lykke til videre :)

Jeg sa dessverre opp for sent i jobben min som jeg mistrivdes i. Møtte veggen, ble sykmeldt og er idag ufør, 7,5 år etter siste arbeidsdag :(

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det samme hadde nok skjedd meg hadde jeg ikke gjort dette nå! Kjente på psyken min at jeg virkelig ikke hadde det bra der! Vurdere psykolog for å finne selvtilliten tilbake

Back
Topp