Allergi?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Mini er knallrød i kinnene i dag, skikkelig illrød. Var make en dag tidligere også, og det som er felles for disse to dagene er at han har fått aprikosmos.. Kan det tenkes at det er en reaksjon på aprikosene? Ikke merket noe til det de gangene han har fått kjøpemos med aprikos i..

Februar-14 mamma ❤️

Prøv en gang til å se :p kan jo hende...

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøv en gang til å se :p kan jo hende...

Ja, får gi mer i morgen (hvis han ikke fortsatt er rød da) og se. Virker ikke som det plager han.. Husker lillebror ble slik av å spise ketchup...

Februar-14 mamma ❤️

Ja, får gi mer i morgen (hvis han ikke fortsatt er rød da) og se. Virker ikke som det plager han.. Husker lillebror ble slik av å spise ketchup...

Februar-14 mamma ❤️
Vanlig å reagere i huden i ansiktet ved å spise tomat. Aner ikke ved aprikos

Det skjer her stadig vekk. Har ikke tenkt at det har noe med mat å gjøre, bare at hun er aktiv:)

Ragerer fremdeles eller?

Sent from my iPad using BV Forum

Ragerer fremdeles eller?

Fikk litt aprikosmos i går, men ble ikke like rød, så gudene vite. Får bare følge med fremover og prøve å notere ned hva han har spist. Tror ikke det var på grunn av høy aktivitet, han hadde ikke vært særlig mer aktiv enn vanlig, og det var slik hele dagen.. Hadde nok ikke tenkt over det om ikke lillebror så akkurat make ut hver gang han spiste ketchup.

Februar-14 mamma ❤️

Har du brukt våtservietter i ansiktet?

Her får hun tidvis røde kinn men tror det kommer av den eksemen :-)

Har du brukt våtservietter i ansiktet?

Her får hun tidvis røde kinn men tror det kommer av den eksemen :-)

Nei.. Han har jo en sensitiv hud (som sin mor og sin far) så kan jo være han bare har gnudd for mye ned i madrassen eller noe :p

Februar-14 mamma ❤️

Nei.. Han har jo en sensitiv hud (som sin mor og sin far) så kan jo være han bare har gnudd for mye ned i madrassen eller noe :p

Februar-14 mamma ❤️

Ja eller hvis du vasker han i ansiktet etter måltider :-)

Ja eller hvis du vasker han i ansiktet etter måltider :-)

Ja, men det gjør jeg jo hver dag flere ganger om dagen (til hans store skrekk :p ). Er nok uansett ikke noe farlig og ikke noe som plager han :)

Februar-14 mamma ❤️

Ja, men det gjør jeg jo hver dag flere ganger om dagen (til hans store skrekk :p ). Er nok uansett ikke noe farlig og ikke noe som plager han :)

Februar-14 mamma ❤️

Den store skrekken her og... Prøver å synge sjøbanan mens jeg gjør det...med varierende resultat :D

Min elskar det viss eg seie: brrrrrrr.... Sjvosj..... Brrrrrr.... :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Min elskar det viss eg seie: brrrrrrr.... Sjvosj..... Brrrrrr.... :P

❤️Gutt Februar 2014❤️
Før kunne jeg si vaske vaske vaske vaske med morsom stemme, så flirte han seg ihjel, men det hjelper ikke lengre :p

Februar-14 mamma ❤️

I går fikk han eple i feederen, 10 minutter etterpå var han knallrød i kinnene igjen. Ikke til å bli klok på :p

Februar-14 mamma ❤️

Er jo mulig han lett blir raud? Og at det ikkje har nokon samanheng med mat/drikke?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Er jo mulig han lett blir raud? Og at det ikkje har nokon samanheng med mat/drikke?

❤️Gutt Februar 2014❤️
Godt mulig :)

Februar-14 mamma ❤️

I går fikk han eple i feederen, 10 minutter etterpå var han knallrød i kinnene igjen. Ikke til å bli klok på :p

Februar-14 mamma ❤️

Hmm... Så lenge det ikke plager han så er det kanskje ikke så farlig? Skulle tro man merket det på magen hans hvis han ikke tålte det... men skal ikke si noe sikkert.

Her blir hun støtt og stadig rød i kinnene... virker tilfeldig. Kan være temperaturforandringer.

Hmm... Så lenge det ikke plager han så er det kanskje ikke så farlig? Skulle tro man merket det på magen hans hvis han ikke tålte det... men skal ikke si noe sikkert.

Her blir hun støtt og stadig rød i kinnene... virker tilfeldig. Kan være temperaturforandringer.
Er i grunn ikke noe jeg stresser med, var bare ute etter om andre hadde noen lignenede erfaringer :)

Februar-14 mamma ❤️

Er i grunn ikke noe jeg stresser med, var bare ute etter om andre hadde noen lignenede erfaringer :)

Februar-14 mamma ❤️

Ja, her kommer og går det da. Virker veldig tilfeldig - med mindre jeg bruker våtservietter i ansiktet hennes...

Back
Topp