Smågodt som havner på gulvet i butikken.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva gjør du med det?

Jeg lar det ligge, dytter det litt inn til siden.
Idag så jeg ei som la det oppi igjen......

Gjør det samme som deg. Hadde aldri lagt det tilbake igjen, æsj :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Legger det i alle fall ikke oppi igjen :O
Prøver så godt jeg kan å være forsiktig, men er ikke alltid like lett med det smågodtet. Pleier å dytte det til sida og sier ifra i kassen at jeg var litt uheldig. :)

Later som jeg ikke ser det[emoji16]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva gjør du med det?

Jeg lar det ligge, dytter det litt inn til siden.
Idag så jeg ei som la det oppi igjen......

Lar det ligge :) Men bare for å være litt ekkel: når jeg jobba på Meny så jeg stadig vekk unger som spiste på det og spytta det tilbake i boksen ;)

Nei fysj. Det lar jeg ligge. Er voldsomt glad i smågodt både jeg og ungene, men er vel kanskje ikke så voldsomt hygienisk :/

Lar det ligge :) Men bare for å være litt ekkel: når jeg jobba på Meny så jeg stadig vekk unger som spiste på det og spytta det tilbake i boksen ;)
Altså en god grunn til å ikke kjøpe Smågodt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sluttet å kjøpe smågodt fordi det er så uhygienisk. Skulle ønske de kunne komme med en bedre løsning på oppbevaringen/plukkingen. Men da jeg kjøpte smågodt og mistet noe på gulvet, dyttet jeg det bare under kanten og lot det ligge.. eller plukket det opp og la det i de "fallhullene" som er nederst på stativene :)

Lar det ligge ;) men nå kjøper jeg svært sjelden smågodt.. Syns innpakka godteri med datostempling er best og mer hygenisk ;) Hendt jeg har fått smågodt som smaker gammelt :p

Omg, du kan da vel for pokker ikke legge det oppi igjen. Det er jo rett og slett litt sykt! Jeg gjør som du, lar det ligge og sparker det litt til siden.

Æææææsj. Putter det jo ikke oppi igjen! Jeg kjøper ikke så mye smågodt, men sambo gjør. Tror jeg må vise han denne tråden:p

Samme som deg. :) Hadde aldri plukka det oppi igjen..

Back
Topp