Skravletråd for lag DUE ❤️

Ingen som vil vera lagleder? Må vel ha innen fredag...?


❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
 
E så sjeldent på pcn på grunn av jobb og trening åsså e ganske ny te d her
 
Ingen som vil vera lagleder? Må vel ha innen fredag...?


❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
Vi må melde frå om kven som er lagleder i dag, står det i "lagene er klare"-tråden.

Eg er heilt på kanten av kva kropp og sinn klarer å handtere nett no, men VIL klare å delta i krigen. Derimot tør eg ikkje påta meg laglederansvaret. Håpar nokon andre får det til.

Kvir meg som ein tulling til å begynne, men det er sikkert bra for meg. Har knapt rørt ein muskel sidan før påske.

Sjå, det var ein lystig kommentar ein fin haustmorgon! Tomorrow is a better day, er det ikkje det det heiter?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg må si jeg glemmer litt å titte innom skravlingen, skal bli bedre på det når krigen starter. Lillemann sover jo fremdeles noen timer i løpet av dagen, så det skulle ikke vært umulig. :) jeg ser at vi ikke er fulltallige enda, men håper de siste også dukker opp på fredag.
Ellers hva lagleder angår, så er jeg stort sett bare på min gamle iphone som er veldig selektiv om når han gidder å åpne forumet eller ikke, så derfor er jeg kanskje noe risky å velge som lagleder, men hvis det er heeeelt krise, så får det bare gå.
 
HUGS at det er veiedag i morgo og ALLE må levere inn talla sine innen kl 19 i morgo kveld :)

Fortsatt ingen som kan vere lagleder?


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Æ kan ta utfordringen på å vær lagleder da mn litt veiledning har vært fint å da:)
 
Hvis æ har telt riktig så e det 7 av 11 på laget som har gidd lyd fra sæ? For håpe dæm sprett in i mårra før fristen. :)
 
Jeg gir lyd fra meg! Er litt problemer p komme seg på nett. Siden vi er en uke i syden. Men kommer sterkere tilbake på skravlinga når vi er hjemme igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgon :) Alle må hugse å gå på vekta før ein eter frukost og tar på seg kle :) Lønnar seg å registrere vekta med ein gong, men før kl 19:00 i kveld :)


❤️Gutt februar 2014❤️
 
God morgen alle sammen. Da er vi igang! Tur og kjør, og hei hvor dette skal gå!! :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
God morgen alle sammen. Da er vi igang! Tur og kjør, og hei hvor dette skal gå!! :D
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er min første gong :)


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Dette er min første gang! Skal vi melde om vekta flere plasser enn i veietråden? Gleder meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er min første gang! Skal vi melde om vekta flere plasser enn i veietråden? Gleder meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Me skal også senda det til lagledaren vår :)


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Skal ikke trenge å sende til lagleder, i og med at lagleder bare kan gå inn i veietråden og se...

Riktig. :) treng kun å registrere i veietråden :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min første gang! Veldig spent på dette, og gleder meg også :)
 
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ikke vært med tidligere, så det blir spennende å se hvor langt vi kommer! Sammen er vi dynamitt, eller hur? :)
 
Ja, dette blir gøy, ikkje sant??

Har alle vore med før eller? Eg har vore med ein gong før (frå nyttår i år og framover mot påske), og det var veldig inspirerande!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi var på samme etter nyttår ;) Hyggelig å se deg igjen!
 
Back
Topp