Er pappa`n for gammel...

• Trådstarter Trådstarter Sofie35
  • Opprettet Opprettet
Sier meg enig med de fleste andre her, følg magefølelsen :-) ingen veit hva fremtiden bringer uansett alder.
Tror forresten ikke min mann kommer til å være behjelpelig med skruing av bil o.l uansett alder for gutta våre, veit og om flere som ikke har fått hjelp til opppussing o.l pga manglende kunnskap. Men råd/støtte/kjærlighet kan man jo gi uansett :-)

Syns ni ska känna på selva vad som e rett eller fel. Eg syns ikkje de e för gammalt.

Er jo voksent til å få barn, er ikke til å stikke under en stol det:) men når det er sagt så er jo kun dere som vet hva dere har energi til:)
Er jo fedre som ikke er spesielt til stedet og engasjert i barna uansett å unge de er, så sånnsett har jo ikke alder no å si .. Er jo bare å kjøre på det ;)

<3 VinterPrinsesse <3

Det ser jeg ingen problemer med, så lenge lysten er der og dere har overskudd.
Alder er bare et tall.
Jeg har selv ingen ung mann, og det er 14år mellom oss;)

Kjør på sier jeg!!
Lykke til:)

Jeg hadde pappa som var 50 når jeg kom til. Verdens beste pappa, som stilte opp på det han kunne, og strakk seg nok lenger til nattlig henting av tenåring på fest enn mange andre fedre ;) MEN, det var veldig sårt og vondt at han ble gammel og døde før jeg rakk å få egne barn :( Skulle så gjerne ha hatt han her når jeg er i prosessen med prøving og forhåpentligvis suksess om ikke alt for lenge, han ville vært en fantastisk bestefar :Heartred Det er både fordeler og ulemper når det kommer til eldre fedre, dere må bare vurdere hva dere selv føler dere bør gjøre. Lykke til, uansett utfall :)

Slå til!;)
Min mann blir 41 år nå i høst. Vi venter en jente om ca en uke! Han virker ikke som en dag eldre en 30 år sånn kondisjonsmessig og utseende. Alder er så utrolig inviduelt.
Det høres ut som om en lite nøst til i familien deres er godt ønsket og blir fullt med kjærlighet:)

Det ser jeg ingen problemer med, så lenge lysten er der og dere har overskudd.
Alder er bare et tall.
Jeg har selv ingen ung mann, og det er 14år mellom oss;)

Kjør på sier jeg!!
Lykke til:)
14 år mellom oss og:) Men har sprekere mann en de fleste:)

vi fikk høre når vi ventet tvillinger (2år siden)at det var på tide..synes det virkelig var sårt, nå har vi strevd med å bli gravide i mange år, og guttene våre døde... nå venter vi en jente om en måned, mannen min er 40.
jeg blir lei meg når samfunnet skal avgjøre om man er for gammel eller ikke.. jeg er 32...
det er kun man selv som kan avgjøre det, om man orker og har lyst på barn så hvorfor ikke. det er opp til hver enkelt å bestemme..
livet er farlig...ingen garanti på at man lever til man blir 80 uansett om man blir foreldre som unge...
følg hjertet deres!

Mener at du burde gå for det mens dere enda kan :)

Synes ikke det er for gammelt. Flere og flere venter jo til de er eldre med å få barn. Det er slett ikke uvanlig lenger å bli far når man er 40+.

I vårt forhold er jeg 25, mens mannen min er 38 år så vi må bare belage oss på at han blir "gammel" far om vi vil ha flere unger (prøver på vår første nå) :)

Back
Topp