Hva ser du frem til?

- Ser frem til å få alt av ting på plass her i leiligheten.
- Ultralyd i november.
- Begynne å pynte til jul.
- Egentlig alt som har med jul å gjøre.
- Til å møtes lille <3

Utenom å møte lille bebisen ser jeg frem til å få vogn og seng og denslags i hus :)
Ellers vet jeg ikke. Gleder meg jo til jul da :D

Ser fram til at Lille Trill kommer ut i Desember. Ser fram til å se mannen min som nybakt spedbarnspappa <3
Ser fram til forelesning med Per Fugelli i neste uke.
Ser fram til bassengtrening om noen timer.
Ser fram til konfirmasjon til helga :)
Ahh, per fugelli!! Hva skal han forelese i?? Så spennende! Jeg baserte bacheloroppgaven min på hans essay om nullvisjonen! :p føler han poengterer noe veldig viktig som ikke blir anerkjent i samfunnet!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

For en koselig tråd!! :)
Her ser jeg fram til en del. Ser fram til å få vasket opp alt av babytøy, lagt det i kommoden og bare ha det klart. Få rydda rommet som skal bli babyrom. Handlet inn det siste av kluter, pledd og sengetøy. Ser fram til å bli tante om en måneds tid. Til det blir vinter. Til julestemning og julemusikk. Pepperkaker og kongerøkelse. Stearinlys og fyr i ovnen. Pakkekalender og en spent og glad liten jente. Stemninga og følelsene desember bringer med seg. Og så ser jeg selvfølgelig fram til det aller største skal skje. <3

At min mann skal komme hjem en liten tur, han jobber i utlandet og vi har ikke sett hverandre på to mnd, så gleder jeg meg til han skal få se ultralyd bildene, kjenne sparkene i magen og se magen;) jippi han er hjemme i morgen;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser fram til å møte dattera mi om tre små måneder <3 :D jippi!

Denne tråden ble jeg glad av å lese ! :)
Jeg ser fram til å kunne sitte i et nyvasket hus, ferdigpyntet til jul og bare vente på at babyen skal komme :) jeg gleder meg masse til jul, synes det er den beste tida i året!:)
Gleder meg også masse til å se hvordan den kommende storesøster reagerer på lillebror:)
Så skal jeg bli tante i desember, det gleder jeg meg selvfølgelig masse til:)

Ser frem til mye!
Før lillejenta kommer, ser jeg frem til å pynte til jul, bake, besøke bror på Vestlandet, koselige dager hjemme med lillegutt og venninnekvelder utover høsten.
Etter jenta har kommet, ser jeg frem til å få kroppen tilbake, spise hva jeg vil og reise med familien.
Når ammingen er ferdig, og jenta er stor nok til å være borte fra meg noen dager, så gleder jeg meg veeeeldig til en liten ferietur med venninner.
Men sånn akkurat nå, gleder jeg meg til lillegutt våkner og vi skal gå ned i stua og spise vafler :-)

Ahh, per fugelli!! Hva skal han forelese i?? Så spennende! Jeg baserte bacheloroppgaven min på hans essay om nullvisjonen! :p føler han poengterer noe veldig viktig som ikke blir anerkjent i samfunnet!

Han skal forelese om Mennesket og de 7 flokkene :)

Han setter lys på helsekildene i våre små og store fellesskap: familien, venneflokken, arbeidsflokken og lokalsamfunnet.

Jeg gleder meg kjempemasse :)

Denne tråden ble jeg glad av å lese ! :)
Jeg ser fram til å kunne sitte i et nyvasket hus, ferdigpyntet til jul og bare vente på at babyen skal komme :) jeg gleder meg masse til jul, synes det er den beste tida i året!:)
Gleder meg også masse til å se hvordan den kommende storesøster reagerer på lillebror:)
Så skal jeg bli tante i desember, det gleder jeg meg selvfølgelig masse til:)

Ååh så gøy å bli tante!! Og så koselig at de blir så tette søskenbarn :D

Ååh så gøy å bli tante!! Og så koselig at de blir så tette søskenbarn :D

Ja, de blir nok gode venner. Akkuratt ei uke mellom terminene våre:)

At min mann skal komme hjem en liten tur, han jobber i utlandet og vi har ikke sett hverandre på to mnd, så gleder jeg meg til han skal få se ultralyd bildene, kjenne sparkene i magen og se magen;) jippi han er hjemme i morgen;)

Å, så deilig at han kommer hjem da! 2 måneder er lenge! :O

Å, så deilig at han kommer hjem da! 2 måneder er lenge! :O
Ja det skal bli deilig selv om det kansje siste turen han får hjem før det er desember og termin. Han blir hjemme en stund da;)

Akkurat nå ser jeg fram til at maurene i bena og den snikende følelsen av krampe på vei, skal gi seg. Så i mellomtiden sitter jeg her og surfer, med støttestrømper og bena høyt på strå :D

Ser frem til IKEA tur med min høygravide søster på lørdag, 3D/4D på mandag, jm time (syns alltid det er spennende) på onsdag, være fadder i dåp den 21, og såklart at babyen kommer <3 deretter gleder jeg meg veldig til juleaften, og nyttår med gutta mine :)

Pluss at jeg gleder meg til vi får kjelleren ferdig, så jeg får babyrom og kan begynne å innrede :) :) støpen i gulvet håper jeg er på plass ila neste uke, så vi kan begynne og snikre litt snart.. Begynner og bli småstressa og redd vi ikke skal rekke det :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Idag ser jeg frem til å få klipt gresset, det vokser så fælt ennå!!!

Idag ser jeg fram til hyttetur med mine to! Det blir såå koselig! :)

Ser frem til IKEA tur med min høygravide søster på lørdag, 3D/4D på mandag, jm time (syns alltid det er spennende) på onsdag, være fadder i dåp den 21, og såklart at babyen kommer <3 deretter gleder jeg meg veldig til juleaften, og nyttår med gutta mine :)

Pluss at jeg gleder meg til vi får kjelleren ferdig, så jeg får babyrom og kan begynne å innrede :) :) støpen i gulvet håper jeg er på plass ila neste uke, så vi kan begynne og snikre litt snart.. Begynner og bli småstressa og redd vi ikke skal rekke det :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Åh, håper vi får se noen nydelige 3D bilder da, om du vil dele :)

Ja det skal bli deilig selv om det kansje siste turen han får hjem før det er desember og termin. Han blir hjemme en stund da;)

Så trist at han må være så lenge borte! Men må være litt deilig det å savne hverandre også, og se hverandre igjen :) skaper nok litt mer lidenskap i forholdet enn når man ser hverandre hver dag :p

Back
Topp