handleliste...

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
jeg skriver handlelister i tide og utide, eneste problemet er at de bestandig er hjemme når jeg er på butikken..... :p

Noen som har en APP eller liknende det går ann å bruke til slik?? Jeg handler ikke på fast butikk, så det må være noe som kan brukes på alle :p
 
Du kan gå inn i appstore og søke opp handlelister feks.

Kommer opp en del da, så kan du velge det du synes passer deg ;-)

Jeg har ingen erfaring med det, klarer å huske lista ;-)
 
Jeg har color note ;) den kan du lage checklister med :)
 
jeg lastet ned et notat av et slag :p
Fungerer bra for meg ;) noterer kun hva jeg skal ha også ligger den der ;)
 
jeg skriver handlelister i tide og utide, eneste problemet er at de bestandig er hjemme når jeg er på butikken..... :p

Noen som har en APP eller liknende det går ann å bruke til slik?? Jeg handler ikke på fast butikk, så det må være noe som kan brukes på alle :p
Ikke dumt!! Glemmer bestandig hva jeg skal ha på butikken selv :p
 
Hehe...håper du finner en fin app:D
Jeg husker alltid handlelappen, og liker best penn og papir:p
 
Rema 1000 appen lager handleliste når du lager meny, også kan du legge inn mer på notat. De sorterer også matvarene på lista etter rekkefølge i butikken ;)
 
Bruker en app som heter shopping list. Der kan man sortere etter tørrvare, melkevare, frysevare osv :)
 
jeg skriver handlelister i tide og utide, eneste problemet er at de bestandig er hjemme når jeg er på butikken..... :p

Noen som har en APP eller liknende det går ann å bruke til slik?? Jeg handler ikke på fast butikk, så det må være noe som kan brukes på alle :p
Funnet noe du er fornøyd med?
 
Back
Topp