Duk til dåpen!

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Hei!

Det nærmer seg dåp, og jeg lurer på om noen vet hvor man får kjøpt "stofflignende" engangsduker? De er utsolgt på Kontant engros, men kanskje de selger dem andre steder også? Er et merke som heter Home Fashion som skal være veldig bra.

Har noen helt ålreite på europris så lenge man unngår det aller billigste :-)

Ikke det merket, men vi kjøpte på Nille, var mindre "papiraktig" enn jeg hadde forventet :)

Jeg kjøpte metervare på jysk til 80 kr pr pakke og det var 3 meter i hver pakke. Selv med langbord så gikk det veldig fint, fordi dukene var så tynne i enden, at de kunne fint ligge litt dobbelt der hvor skjøtene var. Noen ganger er de på tilbud også. Jeg kjøpte "nervøs fløyel" i hvit farge. Vasket dem etter navnefesten og puttet i en vakumposer og kommer garantert til å trenge det igjen til neste navnefest og bursdager og den slags.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Her kjøper vi de på bokhandler. De rivner ikke og kan fint brukes om igjen. De blir ikke ødelagte :) kjempe god kvalitet for å være engangs duker. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte metervare på jysk til 80 kr pr pakke og det var 3 meter i hver pakke. Selv med langbord så gikk det veldig fint, fordi dukene var så tynne i enden, at de kunne fint ligge litt dobbelt der hvor skjøtene var. Noen ganger er de på tilbud også. Jeg kjøpte "nervøs fløyel" i hvit farge. Vasket dem etter navnefesten og puttet i en vakumposer og kommer garantert til å trenge det igjen til neste navnefest og bursdager og den slags.

♡Jente 05.07.2013♡

Kan jeg spørre hvor du kjøpte vakumposene? Det er nemlig plassmangel som gjør at jeg helst ønsker engangsduker, men er åpen for dukene fra jysk også :-) Liker også best nervøs fløyel i hvitt.

Jeg har kjøpt hvit nervøs fløyel på Jysk og de har fungert kjempebra! De har blitt brukt i mange selskap nå og er fortsatt like fine :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jeg spørre hvor du kjøpte vakumposene? Det er nemlig plassmangel som gjør at jeg helst ønsker engangsduker, men er åpen for dukene fra jysk også :-) Liker også best nervøs fløyel i hvitt.
IKEA har, men jeg finner dem ikke på nett, og Sparkjøp har. De har både butikker og nettbutikk. Si i fra hvis dunkle finner dem.

♡Jente 05.07.2013♡

IKEA har, men jeg finner dem ikke på nett, og Sparkjøp har. De har både butikker og nettbutikk. Si i fra hvis dunkle finner dem.

♡Jente 05.07.2013♡

Supert, tusen hjertelig takk :-)

Oppdatering fra meg som er sent oppe før dåpen, som skal være i morgen ;)

Jeg endte opp med å kjøpte helt hvite duker i nervøs fløyel hos Jysk, og har dekket på bordene nå til i morgen - og resultatet ble veldig bra. Jeg klippet ikke dukene for å få dem til å passe, men knyttet dem istedet, så det ble som sløyfer! Vakkert, syns jeg!

Så er det bare å kjøpe vakuumposer å ha alle de 6 dukene i :-)

Tusen takk til alle sammen for gode innspill og tips!

Back
Topp