Det har vi begynt med nå viHe he nei da skal jeg reise verden rundt![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi begynt med nå viHe he nei da skal jeg reise verden rundt![]()
Snik i vei duHmm, inn å snike litt da
TuMmY LoVe
Det er så rørende og koseligBare hyggelig, veldig fint program synes jeg.
Reiser mye vi også, men ikke til de landene jeg vilDet har vi begynt med nå vimed barna på slep
TuMmY LoVe
Viktig å leve mens men lever, slappe av kan vi gjøre når vi parkerer tøflene!He he nei da skal jeg reise verden rundt![]()
Hvilke land vil du til da?Reiser mye vi også, men ikke til de landene jeg vil![]()
Ja det er det virkeligDet er så rørende og koselig
TuMmY LoVe
He he sant detViktig å leve mens men lever, slappe av kan vi gjøre når vi parkerer tøflene!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Absolutt! Viktig å gjøre ting man ønsker nå mens man orkerViktig å leve mens men lever, slappe av kan vi gjøre når vi parkerer tøflene!
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, det var jo det.Ja . Det var jo det vi regnet med tidligere denne mnd
TuMmY LoVe
Det er sant, så lenge man ikke går på tomgang.Absolutt! Viktig å gjøre ting man ønsker nå mens man orker
TuMmY LoVe
Gråt jo før de omtrent fikk sagt ett ord på begynnelsen jegJa det er det virkelig
Først og fremst vil jeg til Bolivia, så vil jeg til Australia, Usa+++ Ikke noe vi ikke kan gjøre nå altså, men økonomien tilsie ikke sånne dyre reiser for øyeblikket.Hvilke land vil du til da?
TuMmY LoVe
Joa, men det kan hende man får mer energi og glød av å gjøre ting, selvom man i utgangspunktet var helt på tomgangDet er sant, så lenge man ikke går på tomgang.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg gråt da han ene fikk tlf.Gråt jo før de omtrent fikk sagt ett ord på begynnelsen jeg
TuMmY LoVe
Gå å drikk noe!Jeg kjenner jeg er sliten. Sulten, litt kald og fortsatt vondt i hodet. Ikke drukket noe enda. Jeg passer ikke på meg selv.
♡Jente 05.07.2013♡
Om du skal reise til de landene, bestill fly og hotell på egenhåndFørst og fremst vil jeg til Bolivia, så vil jeg til Australia, Usa+++ Ikke noe vi ikke kan gjøre nå altså, men økonomien tilsie ikke sånne dyre reiser for øyeblikket.
Godt poeng, men man må huske å slappe av litt innimellom også. Hvertfall sove når man skal og sånn.Joa, men det kan hende man får mer energi og glød av å gjøre ting, selvom man i utgangspunktet var helt på tomgang
TuMmY LoVe