God ettermiddag.
i dag skal vesla tidlig i seng for ei tidligere venninne skal på sinnasnekkeren 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen må jo være presise så tenker jeg ikke trenger å ta denMen du tar vel den på strak arm som alt annet![]()
gjør detTakk for det
Du også!
å så spennendeGod ettermiddag.i dag skal vesla tidlig i seng for ei tidligere venninne skal på sinnasnekkeren
![]()
Jepp. Og der er det vist hu som bestemme.å så spennende
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Så gøy daGod ettermiddag.i dag skal vesla tidlig i seng for ei tidligere venninne skal på sinnasnekkeren
![]()
Det er santnoen må jo være presise så tenker jeg ikke trenger å ta den![]()
Så bragjør det![]()
ha ha skjønner du må se det da jaJepp. Og der er det vist hu som bestemme.selv om a prøver å forklare litt motsatt på face.
og tror gubben hennes har begynt å bli bekymret for det han har sagt om hu
![]()
stor gutt du harInnom etter å ha gjort leselekse med skolegutten![]()
Jeppstor gutt du har![]()
Så deilig daer overlykkelig over at det nå begynner å bli enklere å legge vesle gullet mitt, etter at det har vært ett mareritt helt siden vi stilte klokka![]()
Mor koser seg med kjente på tv, og nyter stillheten i heimen![]()
og i morgen skal gulvleggeren komme, så da skal a flytte på eget rom i helgaSå deilig da
Nyt kvelden!
Hurra, det blir nok herlig for hu morog i morgen skal gulvleggeren komme, så da skal a flytte på eget rom i helga![]()
vel vel ikke så sikker på at de første nettene blir det, men håper det blir etter hvertHurra, det blir nok herlig for hu mor![]()