Hårklipp *langt går* trenger noen forslag og bilder..

Ja..du har jo en fantastisk ansiktsform som helt garantert hadde kledd det. Jeg derimot som er kulerund akkurat nå må være veldig forsiktig med hvordan det blir ramma inn.
Google Eva Weel Skram..hu har noen stilige kortere frisyrer :)
Takk :-) Syntes du? Syntes ansiktet mitt er så maskulint jeg haha..
Vet godt hvem hun er :-) Mange kule frisyrer opp gjennom tidene :-)

Vil du legge ut bilde av deg selv? :-D

Har ikke noen av bare meg nå i høygravidskikkeligbollestadie ;)

Vedlegg

• 1410074906740.jpg
    1410074906740.jpg
    42,6 KB · Visninger: 57
Last edited:
Jeg tror du hadde blitt kjempefin med en skulderlang frisyre. Enten en veldig oppklipt, eller kanskje en mer rett stil.

Jeg synes du har så flott hår at du bør ha det langt.....:p Jeg ville ikke klippet bort mye av det.....

Jeg synes du har så flott hår at du bør ha det langt.....:p Jeg ville ikke klippet bort mye av det.....
Takk :-)
Har tatt lang tid å få den lengden. Håret mitt vokser ikke akkurat fort.. :P
Tror jeg går for å beholde lengden og klipper muligens kun et par cm :-)

Ikke klipp det kort :P du kommer til å angre!!
Det gjorde jeg,

Nå har jeg det til ca armhulene, litt nedenfor, hvis det er en fin måte å beskrive lengden :P

Jeg hadde lengre hår enn du har nå, og det er mye å stelle og blir tungt ja.
Innimellom har jeg lyst på så langt hår igjen, men det var egenlig mye irritasjon så jeg er generelt mer fornøyd nå. Lettere å gjøre noe med det.

Har noe slikt, men litt mer oppklippet lugg

http://glamradar.com/wp-content/uploads/2013/01/hairstyles-for-long-hair-with-bangs.jpg

Her er håret mitt .... og meg :P
Ganske likt mitt, men tynnere. Jeg tar det fram på sidene og klipper rett av - når jeg tar det bak er det da i en spiss. Så klipper jeg det øverste håret kortere "skrått oppklippet". Kan se om jeg får lagt ut bilde senere... Har hestehale med fett hår nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ganske likt mitt, men tynnere. Jeg tar det fram på sidene og klipper rett av - når jeg tar det bak er det da i en spiss. Så klipper jeg det øverste håret kortere "skrått oppklippet". Kan se om jeg får lagt ut bilde senere... Har hestehale med fett hår nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Vil gjerne se :-D

Ikke klipp det kort :P du kommer til å angre!!
Det gjorde jeg,

Nå har jeg det til ca armhulene, litt nedenfor, hvis det er en fin måte å beskrive lengden :P

Jeg hadde lengre hår enn du har nå, og det er mye å stelle og blir tungt ja.
Innimellom har jeg lyst på så langt hår igjen, men det var egenlig mye irritasjon så jeg er generelt mer fornøyd nå. Lettere å gjøre noe med det.

Har noe slikt, men litt mer oppklippet lugg

http://glamradar.com/wp-content/uploads/2013/01/hairstyles-for-long-hair-with-bangs.jpg
Nei. Blir ikke kort :-)
Det vil jeg ikke.. men tenkte kun noen cm :-)
Kul sveis :-)

Jeg hadde hår nesten ned til bukselinningen...har aldri angra en dag på at det gikk under saksa ;)
Jeg synes det er mye gøyere å variere med både farger og kortere frisyrer enn langt hår som alltid endte oppsatt...men det er meg ;)

Liker denne type klipp:) og med denne klippen kan du ha den lengden du selv ønsker:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1410110082358.jpg
    1410110082358.jpg
    61,2 KB · Visninger: 30
Back
Topp