Shit, det har jeg ikke tenkte på en gang!

*RoM*

Elsker forumet
Skal prøve å skrive dette så kort som mulig:

I et tidligere innlegg har jeg skrevet at jeg har slitt med magen, og etter å ha vært borte fra jobb i to dager, var jeg hos legen i går som tror jeg har magekatarr. Prøver er tatt.

Så var jeg hos en kompis i går. Nå har det seg slik at jeg drikker mye te i løsvekt. Jeg har kjøpt teposer, som jeg i tre år har bundet sammen med en binders - de fleste gangene. Jeg gjorde det samme i går, etter jeg fikk låne en binders av kompisen min. Jeg syns te'n min smakte mer bitter enn første gang, og spurte om han ville smake, og han påpekte med en gang at te'n ikke er bitter, men har en metallisk - ettersmak. Koblingen falt på plass øyeblikkelig - herlighet - jeg har jo drukket kobber i tre år! *klask i panna*

Så da er spørsmålet. Er det noen som vet hvor mye skade jeg kan ha tatt av dette her? Jeg har lest at det finnes noe som heter kobber - forgiftning, og det ligner på mange av symptomene til magekatarr.

Oi, nevn det for legen, ikke sikkert det er så bra!

TuMmY LoVe

Du skal nok ta prøver hos legen, og nevne dette når du snakker med ham.

Jeg har ingen anelse!

Julegløgg også! skulle man aldri trodd.

Jeg ringte giftinformasjonen, og det ser ut som det går bra. Men utifra denne siden har jeg mange av symptomene
http://www.holistic-back-relief.com/copper-toxicity.html

Jeg tok blodprøver i går, så jeg kan ringe til legekontoret på mandag og høre om det er for sent at de sjekker kobberverdiene i samme slengen. Tviler på at legevakta tar inn folk på bakgrunn av dette. Det er jo ikke akkurat akutt :-p

håper det fikser seg og at du finner ut av det!

Men hvorfor i allverden fester du 2 sammen med binders??

håper det fikser seg og at du finner ut av det!

Men hvorfor i allverden fester du 2 sammen med binders??

det virket så praktisk. De ligner litt på kaffefiltere, så hvordan holder du igjen et kafefilter?
Skal for ordens skyld skaffe meg en tesil i dag :D

det virket så praktisk. De ligner litt på kaffefiltere, så hvordan holder du igjen et kafefilter?
Skal for ordens skyld skaffe meg en tesil i dag :D
Har brukt te siler i alle år... har ikke slått meg inn å bruke teposer og binders :D

Ehm mener å ha sett en dokumentar om en hel landsby i oldtiden med masse dødsfall (ikke bare gamle) og når de forsket på hvorfor fant de årsaken at de kokte all mat i kobberkjeler. Google kobberforgiftning?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ehm mener å ha sett en dokumentar om en hel landsby i oldtiden med masse dødsfall (ikke bare gamle) og når de forsket på hvorfor fant de årsaken at de kokte all mat i kobberkjeler. Google kobberforgiftning?

Hun har gjort det ;)

TuMmY LoVe

Ja, jeg fant ut dette etter hvert. Min eksmann pleide å ha en idè om en film, som handlet om at halve verden var blitt utslettet da de var blitt eksponert for noe som for oss i dag, er helt naturlig. "Som teflon, eller tannbørster, eller noe sånt".

hehe, hehe, he .... *svelg*

Julegløgg også! skulle man aldri trodd.

Jeg ringte giftinformasjonen, og det ser ut som det går bra. Men utifra denne siden har jeg mange av symptomene
http://www.holistic-back-relief.com/copper-toxicity.html

Jeg tok blodprøver i går, så jeg kan ringe til legekontoret på mandag og høre om det er for sent at de sjekker kobberverdiene i samme slengen. Tviler på at legevakta tar inn folk på bakgrunn av dette. Det er jo ikke akkurat akutt :-p
Kobber tas på spesialglass for spormetaller så du må nok ta ny blodprøve.

Back
Topp