Lefsen84
Forumet er livet
Hei, jeg har sletet nå i over 3 år nå, og bare blitt sykemeldt og fått utskreve beroligenes tabeletter., og en beskjed om at du er bare utbrent.. Nå for 1 mnd siden måtte jeg ta stivkrampesprøyte. (trippel vaksinen) og havnet helt ned i kjelleren ..bokstavelig talt. Jeg skjelver i hele kroppen, når jeg prøver å gjør noe. Tung i hele kroppen, er vanskeligt å stå og gå..føler jeg veier 200 kg.. Ba om utredning nå hos legen og da på ME.. Tok en hel haug med blodprøver å venter nå på svar.
Det jeg lurer på dere som sliter med dette.. Merker dere når dere skal ha mensen og eggløsning om at dere blir ekstra sliten i kroppen? Jeg går på antideprisive tabeletter som jeg har gått på nå i over 10 år pga panikk angst..føler de heller ikke er så bra for meg lengre..
Det jeg lurer på dere som sliter med dette.. Merker dere når dere skal ha mensen og eggløsning om at dere blir ekstra sliten i kroppen? Jeg går på antideprisive tabeletter som jeg har gått på nå i over 10 år pga panikk angst..føler de heller ikke er så bra for meg lengre..