Babyrom

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Mente det var noen som ønsket bilder til inspirasjon. Kom over bilder fra storebror sitt rom, så da kan jeg jo dele de :) Det er et veldig nøytralt rom i hvitt/latte, brunt og limegrønt.
ImageUploadedByBV Forum1409940019.008144.jpg ser bare litt av gardiner på siden. men hadde limegrønn liftgardin til.
ImageUploadedByBV Forum1409940033.474926.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409940046.205247.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409940131.774746.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409940152.995825.jpg ammestol.
ImageUploadedByBV Forum1409940161.799326.jpg ikea, henges fra taket.
ImageUploadedByBV Forum1409940274.162189.jpg er allergisk mot lekekasser, så har denne i tillegg til trådkurvene.

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Jeg trenger inspirasjon til "jenterom" så sleng inn bilder etterhvert som dere har rom ferdig:D

Jeg har liksom ikke ork til å begynne å innrede siden jeg vat vi skal flytte i juni/juli... Men ser jo så mye finere ut med gjennomførte barnerom!

Februar-14 mamma <3

Har rom ferdig, men det er jo ikke noe særlig å skryte av :P En seng, en kommode, en gyngestol og en krakk med masse bøker oppå :P Men kan jo slenge inn noen bilder i morgen. Nå sover hun søtt :-)

• Liker
Reactions: BMC
Imponert over at du orket å amme i den stolen der! Jeg ammer på natta, så jeg må ha det behagelig.
Veldig stygg stol, fikk den fra bestemor. Har tidenes største gulpeflekk, men den kan lenes godt bakover og kan også gynge:)
Har sovna ammende i den en del ganger! Må ha krakk til beina også såklart:)

Vedlegg

• 1409948817163.jpg
    1409948817163.jpg
    39,2 KB · Visninger: 38
Last edited:
Det er forøvrig et jenterom, men ikke mye inspirasjon å hente;) Flytta inn for en måned siden da. Har planer om å male!

Jeg har liksom ikke ork til å begynne å innrede siden jeg vat vi skal flytte i juni/juli... Men ser jo så mye finere ut med gjennomførte barnerom!

Februar-14 mamma <3

Flytte? Frå Harstad?

❤️Gutt februar 2014❤️

Flytte? Frå Harstad?

❤️Gutt februar 2014❤️
Ja :p vi bor jo kun her fordi vi studerer her ;) har ikke planer om å bli værende her uten familie eller venner rundt oss.

Februar-14 mamma <3

Ja :p vi bor jo kun her fordi vi studerer her ;) har ikke planer om å bli værende her uten familie eller venner rundt oss.

Februar-14 mamma <3

Da må eg besøka svigerinna før den tid da! Du skal jo ha ein klem ;)

❤️Gutt februar 2014❤️

Jeg har kjøpt inn masse fint stæsj og har rommet sånn halvveis klart, bare venter på at gubben skal få ut fingern og få flytta kontoret UT av barnerommet sånn at minien kan flytte inn og jeg kan gjøre ferdig!

ImageUploadedByBV Forum1409980438.913925.jpg
Seng fra IKEA. Kjøpt brukt og malt lilla. Det tok sin tid.

Big brother som dere ser med kamera på senga. Lurer på hvor lenge vi kan la den henge der.

Et bamsebilde funnet på brukthandelen.

Kommende fra IKEA. Kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe med den.
Og gardiner som tydeligvis ikke er lagt opp. Skylder på at jeg ikke har symaskin.

ImageUploadedByBV Forum1409980568.210162.jpg
Et brodert bilde :-)

Gyngestolen <3

Imponert over at du orket å amme i den stolen der! Jeg ammer på natta, så jeg må ha det behagelig.
Veldig stygg stol, fikk den fra bestemor. Har tidenes største gulpeflekk, men den kan lenes godt bakover og kan også gynge:)
Har sovna ammende i den en del ganger! Må ha krakk til beina også såklart:)
Har alltid sittet "rettoopogned" å ammet begge to :p Brukte den til å amme på kvelden før jeg la han, 10 minutter. Når han var så stor, når jeg ammet på natten tok jeg han over i sengen min og lå å ammet. Denne gangen sitter jeg i sengen å ammer fortsatt.

Back
Topp