Må bare spørre..

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Sover deg og barnefaren i samme seng med baby på rommet når barnefaren skal på jobb tidlig dagen etterpå? Her har det blitt en uvane at barnefaren sover på gjesterommet for han våkner når jeg ammer lille. Hun er også litt vanskelig å få lagt igjen etter amming. Syns det er trist og vil ikke at dette skal fortsette men skjønner jo at han trenger søvn (han har en fysisk krevende jobb).

Min samboer har et solid sovehjerte når han først har sovna, så ja, samme rom her.
Det går seg sikkert til når barnet etter hvert sover bedre strekker om natta, tror du ikke? :)

Samboeren våkner ikke uansett hvor høyt baby gråter. Så det er ikke noe problem her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi sover på samme rom men et par uker sov jeg på gjesterommet, synes det ble så trangt i senga vår også så jeg at samboeren var trøtt. Er jo ingen vits at vi begge blir forstyrret om natta, hvis han sover godt så orker han jo å avlaste mer også, tenker jeg :)

Kjæresten min våkner også. han er så trøtt at han går ut på sofaen når jeg ammer. Men han irriterer seg ikke over det:)

Jeg er også velsignet med en samboer med godt sovehjerte så han blir i senga. Hender han snur seg når jeg slår på nattlys på tlf (må kontrollere at lille tar rett grep) men ofte er nok det en underbevisst handling.

Vi sover sammen med baby i senga. Han skifter bleie 2 ganger om natta og en når han står opp, så her slipper han ikke unna ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Min sover noen netter på gjesterommet.. Syns ikke det er så kult, men skjønner han og.. :)

Meg og baby sov noen dager alene på rommet i begynnelsen, men nå klarer han å blokke ut at baby griner. Jeg går dessuten inn på et annet rom å amme, vi har en slags tv-stue ved siden av soverommet med en behagelig lenestol. Redd for å sovne hvis jeg ammer liggende og synes det er ubehagelig å sitte i sengen å amme

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min mann kunne sovet gjennom et bombeangrep tror jeg, så her er det ikke så farlig.. Men det er jo ikke snakk om så lang periode, så kanskje det ikke er så farlig om han gjør det noen uker nå i ukene og sover sammen med dere i helgen? :)

Sambo sover stort sett på gjesterommet når han skal på jobb ja.

Takk for svar jenter:) Godt å høre at jeg ikje er den eneste. Det går seg nok sikkert til, syns bare det er litt trist. Men skjønner jo at det ikke er vits at begge er våkne når jeg ammer.:)

Fordelen med en samboer/mann som ikke sover som en stein er at det er et reelt håp om at han kan ta nettene (foruten evt amming) når han selv skal ha perm og mor skal på jobb :-p Jeg må vel legge meg i kjelleren med øreklokker, evt på verandaen, om det skal være håp om at min samboer våkner før meg..

Vi sover sammen, og når lille er ekstra urolig tar jeg han med ut på stua og ammer/bysser han i søvn der :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her har vi stort sett sovet på hvert vår rom de siste ukene. Han jobber til rare tider, men jeg synes forsåvidt det er helt greit også :p

Sover på samme rom siden han blir døv idet han lukker øynene :p

<3 lille spire <3

Vi sover på samme rom. Samboer får ikke med seg noen ting.. Kanskje han våkner hvis hun er våken tidlig på morgenen. Og jeg ammer på loftstua. Skråtak på soverommet så håpløst å sitte i senga og klarer ikke amme liggende.

Sover sammen og av og til henter han baby til meg når hun skal ammes☺ jeg trenger også nattesøvn

Back
Topp