Gifteringer:)

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Er jo litt over et år til vi skal gifte oss, men vi har begynt å titte litt på gifteringer:) Syns dere de skal være like? Vi skal ha hvit gull, og sambo lener mer mot børsta og robuste, jeg vil absolutt ikke ha det, jeg er veldig jentejente å syns det blir for macho for min del .. Kan han ha børsta og jeg blank?:) vet det er individuelt altså, men vil gjerne høre litt tanker;)
Jeg gikk fra å være heelt bestemt på gult gull til å gå med på hvit gull så føler jeg har bøyd meg nok allerede :p

<3 VinterPrinsesse <3

Gubben har gult gull og jeg har hvitt gull. Vi ble enig om at vi skulle velge selv hvilke ringer vi ville ha :-)
Ja har egentlig så lyst på gult, men har lyst å gå med den sammen med forlovelsesringen og den er hvit gull, så blir vel finest med hvit gull på gifteringen også da:)

<3 VinterPrinsesse <3

Ja har egentlig så lyst på gult, men har lyst å gå med den sammen med forlovelsesringen og den er hvit gull, så blir vel finest med hvit gull på gifteringen også da:)

<3 VinterPrinsesse <3
Da blir det nok finest med hvitt gull ja. Men vi var ikke så nøye på at de skulle være like, det viktigste var at vi syntes vår ring var din siden vi skulle bruke den.

Enig:) alltid tenkt at de skal være like, men begynner å tenke nå at jeg heller vil at de skal være forskjellige enn at jeg skal gå med børsta :p

<3 VinterPrinsesse <3

Trenger ikke være like, men du kan jo ha en liten kant med børsta på din også kan han ha en kant med polert på sin? da matcher de men dere får begge det dere helst vil ha :)

Trenger ikke være like, men du kan jo ha en liten kant med børsta på din også kan han ha en kant med polert på sin? da matcher de men dere får begge det dere helst vil ha :)
Vurderte det men finner ingen jeg liker med noe som helst børsta på:p hehe vil ha en blank med diamant på:) så blir nok forskjellige ja! Hehe eller så må han ha blank:p

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg har hvit gull med diamater fra georg jensen... elske ringen min. Manne bruker ikke, liker ikke sier han. Og d e helt greit for mg, :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har to helt forskjellige:) min er min oldemors og er 90 år gammel, med utskjæringer (husker ikke hva det heter), og hans er smeltet sammen gull fra hans bestefars giftering og noe nytt gull og er helt glatt. De har stor personlig verdi for oss begge:) ImageUploadedByBV Forum1409862468.262874.jpg

Termin 4. januar:)

Vi har helt enkle ringer i gult gull, men min er bredere enn hans:) Jeg ville ha bred, han smal, og bred kledde mine fingre bedre enn den smale, så da ble det sånn;) Det viktigste for meg er at det er en ring jeg skal bruke resten av livet, og da ville jeg ha den enkel og klassisk:) Så har vi litt utradisjonell inskripsjon inni:)

Sent from my iPad using BV Forum

Heldigvis slapp vi uenighet her da mannen min gikk med på hva jeg enn valgte :P vi gjorde alt en mnd før bryllupet og han jobbet fulltid så jeg måtte ordne med det meste. Kanskje en ide å se det litt an? Dere har jo masse tid igjen så kanskje ting endrer seg etterhvert. Synes det er best med like, de skal jo matche hverandre :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Vi har klassiske gult gull, han litt bredere en min. Begge har forlovelsesringer i hvitt gull, og synes de lett ser litt skitne ut (må pusses ofte). Gult gull holder seg penere :)

Velg det som passer dere best, må ikke være like :) Gult og hvitt gull er også pent sammen :)

Vi og har helt vanlige ringer i gult gull. Jeg har forlovelsesring i hvit gull. Men kunne ikke tenkt oss å hatt hvitt gull, og ble faktisk frarådet det fra de på gullsmeden. Vi jobber mye med gårdsarbeid og generelt fysisk arbeid og da blir de ringene med hvitt gull fort stygge og må pusses ofte (som Wanja og sier).

Men dere må jo bare bli enige, og jeg ser ikke på det som noe problem å ha forskjellige ringer. Lykke til med valget:-)

Vi og har helt vanlige ringer i gult gull. Jeg har forlovelsesring i hvit gull. Men kunne ikke tenkt oss å hatt hvitt gull, og ble faktisk frarådet det fra de på gullsmeden. Vi jobber mye med gårdsarbeid og generelt fysisk arbeid og da blir de ringene med hvitt gull fort stygge og må pusses ofte (som Wanja og sier).

Men dere må jo bare bli enige, og jeg ser ikke på det som noe problem å ha forskjellige ringer. Lykke til med valget:-)
Nå fikk jeg lyst på gult igjen haha .. Jeg er skikkelig ubeslutsom, derfor jeg må bruke god tid på å tenke på ting hehe å høre med andres erfaringer;) men skal være glad sambo hvertfall vil gå med ringen sin hehe er jo noen som ikke vil det og, men han gleder seg heldigvis:p

<3 VinterPrinsesse <3

Nå fikk jeg lyst på gult igjen haha .. Jeg er skikkelig ubeslutsom, derfor jeg må bruke god tid på å tenke på ting hehe å høre med andres erfaringer;) men skal være glad sambo hvertfall vil gå med ringen sin hehe er jo noen som ikke vil det og, men han gleder seg heldigvis:p

<3 VinterPrinsesse <3
Huff, det var ikke meningen altså. Dere må jo selv bli enige, og det er jo kjempe at mannen din engasjerer seg og faktisk har en mening:-) Det er det jo ikke alle som har.
Men det er jo egentlig et vanskelig valg. Aner ikke hvor mange forskjellige gullsmeder vi var innom og prøvde ringer i forskjellige farger og tykkelser og... Anbefaler og gjøre det, og høre deres erfaringer gult versus hvitt gull. Kanskje de har noen gode poeng som kan være avgjørende når dere skal bestemme dere:-)

Jeg og mannen min har like, gult gull.. forskjellen er at jeg har diamant i min og det har ikke han;-)

Men det er jo egentlig et vanskelig valg. Aner ikke hvor mange forskjellige gullsmeder vi var innom og prøvde ringer i forskjellige farger og tykkelser og... Anbefaler og gjøre det, og høre deres erfaringer gult versus hvitt gull. Kanskje de har noen gode poeng som kan være avgjørende når dere skal bestemme dere:-)

Det gjorde vi også, og det tror jeg er kjempelurt, for da får man prøvd alle de forskjellige typene og fargene på sin egen finger og sett hvordan det ser ut og hvordan det føles:)

Huff, det var ikke meningen altså. Dere må jo selv bli enige, og det er jo kjempe at mannen din engasjerer seg og faktisk har en mening:-) Det er det jo ikke alle som har.
Kjempe vanskelig valg!:) skal jo gå med den ringen resten av livet så er jo kjipt å angre hehe .. Vil ha noe jeg virkelig liker:p

<3 VinterPrinsesse <3

Det gjorde vi også, og det tror jeg er kjempelurt, for da får man prøvd alle de forskjellige typene og fargene på sin egen finger og sett hvordan det ser ut og hvordan det føles:)

Ja det ble det rette for oss ihvertfall. Og utvalget varierer veldig fra butikk til butikk. Vi valgte en som er noe avrundet inni, så jeg kjenner nesten ikke at jeg har på meg ringen. Den skjærer ikke inn i fingen for å si det slik.

Ja det ble det rette for oss ihvertfall. Og utvalget varierer veldig fra butikk til butikk. Vi valgte en som er noe avrundet inni, så jeg kjenner nesten ikke at jeg har på meg ringen. Den skjærer ikke inn i fingen for å si det slik.

Det hadde jeg helt glemt, prøvde sikkert ti forskjellige sliper inni før jeg ble fornøyd:p Har også endt opp med en superbehagelig ring som jeg ikke tenker over at er der:) Ikke før den mangler i alle fall;) Har hendt at jeg har glemt den på jobb, og ikke kommet på det før jeg skal ta den av hjemme om kvelden:o

Back
Topp