Mye bedre. Vesla får noen hostekuler sånn innimellom. Men tror vi er godt i ruteHvordan har det gått i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye bedre. Vesla får noen hostekuler sånn innimellom. Men tror vi er godt i ruteHvordan har det gått i dag?
hahahaha sikker??Det har aldri skjedd meg så![]()
hahahaha sikker??![]()
sovner på sofaen hele tidenHar kun sovnet på sofaen bevisst, altså at det var mening...Aldri pga. jeg har vært for lenge oppe nei![]()
Jeg får besøk av småkusinene mine på 12 og 15 år. De ville ha en liten kosetid med storekusina nå.
Jeg er forsåvidt fadder til hu yngste.![]()
sovner på sofaen hele tidenblir akutt trøtt bare
![]()
sovner på sofaen hele tidenblir akutt trøtt bare
![]()
Så bra! Håper hun kvikner helt til i løpet av helga da.Mye bedre. Vesla får noen hostekuler sånn innimellom. Men tror vi er godt i rute![]()
De var veldig glade da jeg tok med meg mann og barn, å flytta tilbake til hjembygda.Så koselig
Sikkert stas å være litt med storekusina![]()
Ja jeg håper på det. Men ser ut som vi må tilbake på astma medisiner igjen da. :S Men det er greitSå bra! Håper hun kvikner helt til i løpet av helga da.syke barn er så trist...
hahahahaHøres kjent ut. Mannen pleier å følge med på meg når vi ser på film o.l., så han kan pause om jeg plutselig sover![]()
Ja, hvis det holder det i sjakk så er det jo bra.Ja jeg håper på det. Men ser ut som vi må tilbake på astma medisiner igjen da. :S Men det er greit
Ja det er akkurat det. Så skal en tur til legen snart å snakke om detJa, hvis det holder det i sjakk så er det jo bra.
Fotballcup!Har dere noen spennende planer i helga da jenter?![]()
Fotballcup!
hahaha! må se litt CSI osv før jeg rører mer på megSov godt!
Jeg klart å komme meg i seng rett før jeg slokna på sofaen!! Haha![]()
Her elsker hele familien fotballSpennende
Er ikke noe glad i fotball selv, men cup er nok moro vil jeg tro
Lykke til![]()