Når gi kveldsgrøt?

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg har endelig fått poden til å intressert seg litt for grøt.. Men han virker lite intressert i kveldsgrøten. Grøten han får om morgenen går lettere ned.. Lurer på om jeg gir for sent, så han er trøtt og lei kl 18.00. Når gir dere kveldsgrøt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover han gjennom natten? Hvor mye spiser han i løpet av dagen?

Her går det alt ned, men prøver å gi graut 30 min før han skal sove :)

24.02.14 ❤️❤️

Sover han gjennom natten? Hvor mye spiser han i løpet av dagen?
Nei her er det fortsatt full amming om natten.. Prøver å få i han 1/2 posjon grøt morgen og kveld. Håper å øke etterhvert når det går ned. Resten er amming..

Nei her er det fortsatt full amming om natten.. Prøver å få i han 1/2 posjon grøt morgen og kveld. Håper å øke etterhvert når det går ned. Resten er amming..

Tenkte kanskje at når han får morgengrøten, så er det flere timer siden han har spist så da er han naturligvis mer interessert. Her tok det laaaaaang tid å komme opp full porsjon.

Kan hende han rett og slett ikke var interessert? Mett?

Tenkte kanskje at når han får morgengrøten, så er det flere timer siden han har spist så da er han naturligvis mer interessert. Her tok det laaaaaang tid å komme opp full porsjon.

Kan hende han rett og slett ikke var interessert? Mett?
Får vel bare smøre meg med tolmodighet:) noe går hverfall ned:) men skulle gjerne sett han spiste en del på kveld, så kanskje han sov bittelitt lenger om natta ;)

Får vel bare smøre meg med tolmodighet:) noe går hverfall ned:) men skulle gjerne sett han spiste en del på kveld, så kanskje han sov bittelitt lenger om natta ;)

Tar litt tid å bli vant til det :-) Pupp er best :P

Tar litt tid å bli vant til det :-) Pupp er best :P

Typisk mannfolk, tenker kun på pupper! :P

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Ikke mye grøt her enda. Men rutinen er grøt-bad-pupp på sengekanten. Problemet her er at hun spiser bare grøt hvis hun er veldig sulten og det er hun ikke før rett før legging. Og da er hun så trøtt at hun ikke vil ha annet enn pupp. Går seg nok til etterhvert.

Hahahaha!!! : Ja... uansett hvor mye man ber dem holde seg unna, og!!!

Jepp.. i morgen blir første hele dagen uten amming :( men når han vil bare ha det for kos og ikkje mat så gidder eg ikkje fortsette :P

Jepp.. i morgen blir første hele dagen uten amming :( men når han vil bare ha det for kos og ikkje mat så gidder eg ikkje fortsette :p

Åh... skjønner. Har gått halvannen uke uten å amme nå... begynner snart å komme meg over det :P

vi har det litt likt her, ender ofte med sutring om grøten kommer litt sent. Tror det er fordi han er trøtt? Nå gir ikke jeg grøt om morgenen enda, kun på ettermiddagen/kvelden, men tror jeg skal gå over til å gi grøtmåltidet litt tidligere på ettermiddagen for å se om det hjelper - eneste dumme er jo at da sitter det ikke så godt i til natta.

Her spiser han dårlig med grøt på kvelden.. Føler ikke det blir helt tid til det heller nå som vi prøver å innføre middag, så her får han velling på flaske til kvelden.

Februar-14 mamma <3

vi har det litt likt her, ender ofte med sutring om grøten kommer litt sent. Tror det er fordi han er trøtt? Nå gir ikke jeg grøt om morgenen enda, kun på ettermiddagen/kvelden, men tror jeg skal gå over til å gi grøtmåltidet litt tidligere på ettermiddagen for å se om det hjelper - eneste dumme er jo at da sitter det ikke så godt i til natta.

Min blir veldig sutrete om den kjem litt seint, men da er det fordi han er svolten. Eg pleier å gi han ein sånn mais popp først dersom han e sutrete. Funkar bra her :)

24.02.14 ❤️❤️

Ja tror det er slik her også.. Prøve meg tidligere på kvelden jeg også tro jeg.. Må jo være bedre en ingenting.. Også får man heller gi senere når grøten glir litt fortere ned og middag eventuelt etterhvert blir innført..

Her spiser han dårlig med grøt på kvelden.. Føler ikke det blir helt tid til det heller nå som vi prøver å innføre middag, så her får han velling på flaske til kvelden.

Februar-14 mamma <3
Ja blir jo mange nye måltider for disse små..

Ja blir jo mange nye måltider for disse små..
Ja, vi har ikke noe fast for middagen enda, men blir som regel i mellom 15-16, og da er han liksom ikke helt klar for grøt igjen 17:30 :p

Februar-14 mamma <3

Her er det motsatt, en halv porsjon om morgenen og en hel på kvelden (nesten). Gir kl. 18. Vi går på badet 18.30 og bruker litt tid der. Er i seng rett før 19.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp