Konkurranse

Hei jenter.

Det er hyggelig å se så mange som skravler :) Og ikke minst er det hyggelig å se at dere blir kjent med hverandre i skravletrådene deres.

Det har lett for å bli fryktelig mange innlegg på kort tid når man skravler, det er derfor vi har satt en 2000 innleggs-grense på stellevesken fra Storksak. Og siden konkuransen har vært så populær, og vi ikke har opplevd hverken massiv spamming, ufin oppførsel eller shitkasting, så har vi latt den gå i flere månder. Og hvem vet, kanskje det kommer flere Storksakvesker etter september?? Hvis vi alle samarbeider like bra som vi hittil har, så tror jeg det ;)

Ha en fin kveld.

Fin veske og jeg ønsker meg veldig en, men jeg synes jo disse konkurransene er morsomme fordi det drar opp stemningen/aktiviteten.
Og så langt har jeg ikke vunnet en eneste ting til tross for iherdig skravling. :D
Men mange av di jeg skravler med har vunnet og det synes jeg er kjempemorsomt. Det er jo tilfeldig hvem som vinner og det er jo det som gjør det fabelaktig. Man trenger ikke å være på topp 3. :D
Ha en fin kvel/god natt du også :)

Jeg synes det hadde vært bedre med konkurranser som ikke krevde at man pratet så mye. F.eks. bildekonkurranser, rebuser, design BV nye banner osv.
Mener du de bildekonkuransene vi hadde før her på generelt? De som brukerene styrte?
Det var jo veldig mange termingrupper som også hadde interne bildekonker. :) Kan ikke noen bare dra igang det igjen da ??

Mener du de bildekonkuransene vi hadde før her på generelt? De som brukerene styrte?
Det var jo veldig mange termingrupper som også hadde interne bildekonker. :) Kan ikke noen bare dra igang det igjen da ??

Nei, jeg mener at de kunne ha vært administrert av BV, som alternativ til skravlekonkurransene. Jeg vil jo ha sjansen på premie, moahaha! :cool:

Finnes det en konkuranse for å starte tråder her?? Why?

Hmm.. Hvem skal velge hvem som vinner en bildekonkuranse da?

Hmmm..... Dere kan jo velge ut f.eks. 10 bilder som er innenfor konkurransens tema, og så stemmer brukerne? Men det er vel problemer med poll på app så det blir kanskje litt vanskelig.

Starter kun tråder når det er noe jeg lurer på ;)
Så som man også kan se starter jeg heller ikke mange tråder

Ser st Kakaduen er inne på gamle innlegg helt tilbake til 2005 bare for å skrive et eller annet tull. Det er KUN for å sanke poeng!

Nei, det gjør jeg ikke. Tenker ikke så mye på konkurransen. Om jeg havner på topp 100 så er jo det morsomt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det er jo ikke ulovlig er det det? Så lenge det ikke er spamming er hun innenfor ;)

TuMmY LoVe

Det blir jo spamming når man trekker fram gamle tråder HELE tiden? Gidder knapt svare på trådene hun lager lenger. Blir for dumt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det er jo ikke ulovlig er det det? Så lenge det ikke er spamming er hun innenfor ;)

TuMmY LoVe

Jo,det er det. BMC skrev dette i "Hvorfor dytte frem tråder som er gamle?":

"Moderator Tamara skrev dette i en annen tråd forrige måned:
Det er flott at dere engasjerer dere og er aktive, men da kan dere heller skape nye diskusjoner istedenfor å trekke opp gamle innlegg, og især gamle konkuranser. Det anses som spamming å skrive slikt bare for å skrive noe. Ved gjentatte ganger vil man bli diskvalisert fra Topp 100 konkuransen som pågår nå."

Synes det blir alt for dumt når én person starter 2-6 tråder iløpet av en time, hadde det vært 2-6 personer så..

<3 29.12.14 <3

Jo,det er det. BMC skrev dette i "Hvorfor dytte frem tråder som er gamle?":

"Moderator Tamara skrev dette i en annen tråd forrige måned:
Det er flott at dere engasjerer dere og er aktive, men da kan dere heller skape nye diskusjoner istedenfor å trekke opp gamle innlegg, og især gamle konkuranser. Det anses som spamming å skrive slikt bare for å skrive noe. Ved gjentatte ganger vil man bli diskvalisert fra Topp 100 konkuransen som pågår nå."
Ok, beklager ;)

TuMmY LoVe

Nei, det gjør jeg overhodet ikke. Starter ikke tråder her inne og svarer på få selv om jeg leser det meste. Svarer sjelden kun for å svare, slik en del gjør etter min mening. Mine svar er i tillegg ganske lange i mange tilfeller, så derfor begrenser det seg selv. Prøver ikke å vinne og vet at de fleste som havner å topplistene stort sett deltar i x antall skravletråder med korte svar. De trådene er ikke jeg med i ;).

Back
Topp