Kald eller romtemperert sjokolade?

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Hvor oppbevarer dere sjokoladen?

Jeg har den i kjøleskap. Den må være kald :)
Mannen klarer ikke kald sjokolade og vil gjerne ha den nesten smelta. Det liker ikke jeg.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Begge deler er like godt:)

<3 VinterPrinsesse <3

Spørs litt hva slag det er... Men ren melkesjokolade må være i kjøleskapet , namnam

Kjøleskapet hvis det er ren melkesjokolade, da varer den lengre i munnen. :p

Oppbevarer den i kjøleskapet til den skal åpnes men så blir den jo liggende fremme og blir romtempert og kan ikke si jeg merker stor forskjell annet enn på melkesjokolade eller stratos... Sklir ned uansett :D

Nei, ikke kald! Kan gjerne smelte den litt på plata også jeg.... Nam nam :D

Sjokolade går ned uansett;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Elsker at den smelter i munn, men mintsjokolade får piffere smak fra kjøleskap ;)

<3 29.12.14 <3

All sjokolade må i kjøleskapet, eller er det ikke godt, blir for klissete :p samboer'n er helt uenig her også :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Mannen min insisterer på å ha alt av sjokolade i kjøleskap, men jeg synes stort sett romtemperert smaker bedre.

Jeg er ikke like glad i sjokolade som han er da, han er jo helt skokoladoman :P

Kommer ann på kass sjokolade det e :) snickers foretrekker eg romtemperert, men firkløver å sånt vil eg ha kalde :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kommer ann på hvilken sjokolade :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Romtemperatur gir best smak.
Mannen min har tatt kurs for å komme nærmere drømmen om å bli choclatier. :)
Vi har nesten 10 kg finere sjokolade i boden etter kurset. :p
Sjokolade fra hele verden, og kun skikkelige saker som ikke inneholder palmeolje og unødvendige ingredienser.
Det er kakao pulver og kakaosmør :D.

Jeg liker best iskald sjokolade med iiiiskaldt vann til, og blande det i munnen! Ah, så lyst jeg fikk på det nå :p

Jeg liker best iskald sjokolade med iiiiskaldt vann til, og blande det i munnen! Ah, så lyst jeg fikk på det nå :p
Jeg drikker og kaldt vann til sjokolade :D

Liker ikke sjokolade ifra kjøleskap

Sent from my iPhone using BV Forum

Romtemperatur, sååå godt når den smelter i munnen!!! <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Romtemparert. Synes den blir alt for hard når den har vært i kjøleskapet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kommer ann på type. Noe med karamell eller bueno romtemperatur. Melkesjokolade, fruktnøtt, kvikklunsj så ner typer kald. Bergene melk må smelte på tunga. Og stratos rom temp. Kresen her xD

Venter på årets Julegave<3

Kommer ann på type. Noe med karamell eller bueno romtemperatur. Melkesjokolade, fruktnøtt, kvikklunsj så ner typer kald. Bergene melk må smelte på tunga. Og stratos rom temp. Kresen her xD

Venter på årets Julegave<3
Enig i at bueno må være i
romtemp (fikk forresten veldig lyst på det), men stratos, den MÅ være kald. Fikk sinnsykt lyst på det og..

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp