Konkurranse

Startet du denne for å sanke poeng eller ;-) Nei, jeg er generelt dårlig på å starte tråder. Men sykmeldt og sengeliggende så jeg leser absolutt alt og ender på å svare på veldig mye. Tenker ikke så mye på konkurransen da, for jeg vinner aldri noen ting uansett :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Startet du denne for å sanke poeng eller ;-) Nei, jeg er generelt dårlig på å starte tråder. Men sykmeldt og sengeliggende så jeg leser absolutt alt og ender på å svare på veldig mye. Tenker ikke så mye på konkurransen da, for jeg vinner aldri noen ting uansett :-/

He he, regna med det spørsmålet kom :D Nei, jeg ble bare nysgjerrig pga en annen tråd( ikke min tråd).

Signerer. Bortsett fra at jeg ikke er sykemeldt, bare ammer utrolig mye og har med ipaden da ;) noe må en jo gjøre, kjedelig å stirre i taket hele tida :p

Teller ikke alle innlegg?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har vært aktiv siden 2008, og tror neppe jeg har blitt mer aktiv etter de begynte med premier. MEN det er flotte premier, og jeg har vært så heldig å vinne en gang. Ser ikke noe galt i at folk ønsker å delta i konkurransen :)

Jeg har tenkt tanken, prøve liksom! Men jeg er ikke så kreativ. Jeg har vært aktiv siden mai 2007, så det meste har vært sagt og diskutert så mange ganger at det ikke er såååå spennende lenger egentlig.

Jeg starter tråder om det er noe jeg lurer på, vil ha opp til diskusjon. Vært medlem siden februar, og oppdaget først i juli at det var noe som het topp 100, men jeg hadde vist vært på topplisten månedene før og :P Syns de spekulasjonene om at noen sanker poeng og tråder til å diskutere dette, virker som om blir gjort nettopp for å få mange innlegg. Syns diskusjonen i den andre tråden i allefall bare ble tullete å lese igjenom.

Nei. Starter tråder når jeg lurer på noe:)
Sikkert derfor jeg er et stykke unna toppen :p

Startar trådar visst de e noet eg lurad på ikkje bara för Poeng

Ikke starter, men svarer på tråder ja. Herregud det er jo den flotte stellevesken i premie jo ;)

TuMmY LoVe

Du har jo mye fornuftig å si og da :)

Jeg skriver ikke for å sanke poeng nei, men blir jo selvfølgelig litt ivrig når jeg ser jeg er på lista.
Men svarer ikke for moroskyld :)

Jeg leste at man må skrive 60 innlegg om dagen (i gjennomsnitt), for å være med i den gjeveste konkurransen. Skjønner at det burde gå an når man er gravid, men skulle jeg vært med på det i dag, hadde jeg aldri fått tid til å være mor.

Men nå er ikke dette første gang jeg nevner hvordan jeg misliker disse "vær på BV hele dagen" konkurransene, og det føles stort sett som jeg må ha den meningen for meg selv. Hvilket jeg kommer til å fortsette med, og heller velge å sentrere livet mitt rundt livet mitt, ikke rundt BV...

Jeg leste at man må skrive 60 innlegg om dagen (i gjennomsnitt), for å være med i den gjeveste konkurransen. Skjønner at det burde gå an når man er gravid, men skulle jeg vært med på det i dag, hadde jeg aldri fått tid til å være mor.

Men nå er ikke dette første gang jeg nevner hvordan jeg misliker disse "vær på BV hele dagen" konkurransene, og det føles stort sett som jeg må ha den meningen for meg selv. Hvilket jeg kommer til å fortsette med, og heller velge å sentrere livet mitt rundt livet mitt, ikke rundt BV...
Så om man klarer 67 innlegg om dagen, så betyr det at man er en dårlig mor? At man sitter på BV hele dagen istedenfor å være med barna?

Nei vettu hva! Det er det dummeste jeg har hørt!! Jeg jobber 100%, pendler 2 timer om dagen, er ikke på BV når jeg er hjemme fra jobb og til barna legger seg! Hvilken nød lider de av at mor skravler med likesinnede om kvelden? Hvilken nød lider de av at mor koser seg og føler hun sitter å prater med venninner på kvelden??
Ingen nød lider de! Jeg blir gjerne glad og fornøyd etter en skravlekveld. Jeg får luftet tanker og får svar på bekymringer jeg måtte ha.

Så jeg synes du jaggu får trekke den lite gjennomtenkte konklusjonen om at skravlere er dårlige mødre!

TuMmY LoVe

Jeg starter tråder om det er noe jeg lurer på, vil ha opp til diskusjon. Vært medlem siden februar, og oppdaget først i juli at det var noe som het topp 100, men jeg hadde vist vært på topplisten månedene før og :P Syns de spekulasjonene om at noen sanker poeng og tråder til å diskutere dette, virker som om blir gjort nettopp for å få mange innlegg. Syns diskusjonen i den andre tråden i allefall bare ble tullete å lese igjenom.
Haha, jeg oppdaget det ikke før først i august..

Venter på årets Julegave<3

Hva sier reklamen? Logg av telefonen (eller pc-en) og logg på livet. Om jeg skulle virkelig skrevet 67 innlegg om dagen hadde jeg ikke fått gjort så fælt mye annet. Sånn perfekt for førstegangsgravide sengeliggende med bekkenløsning, da kan jeg se for meg at både jeg og dere hadde blitt smått lei av meg :-P

Nå må du rulle inn, jeg er alldeles ikke dårlig mor fordi jeg skravler 60 innlegg om dagen. Jeg har stort barn å han vil heller være med venner enn med foreldrene, om han er hjemme så får han oppmerksomheten , ikke internett.

Back
Topp