Vecca's dagbok

6-7 dpo idag, merker ingenting til symptomer. Eneste er at jeg kanskje har fått en liten sopp/urinveisinfeksjon så nå går det greit inntak av appelsinjuice for å bukte med bakterie floraen og melkeprodukter for å nøytralisere!

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Hmm, testetøsa har fortsatt ikke meldt om trang til og teste, har sikkert noe med at jeg ikke har troen på denne ppn i det hele tatt :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Har begynt og bli hormonell (sutrer og blir fort irritert).
Og begynner og bli kvisete så kan nok forvente at tr kommer i løpet av de neste 2-3 dagene. Da går vi inn i pp 7 og vi har ikke prøvd i all evighet men jeg er veldig lei av å vente. Har jo faktisk prøvd siden januar å det føles ut som en evighet. Syns det kan bli vår tur snart..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

10 dpo idag, har følt hele dagen at det "renner" ut av meg så jeg har vell sprunget 100 ganger på toalettet for og sjekke om tr var kommet mens jeg var på jobb :P ingen murringer ell. Smerter er kommet enda, kun ømme bryst.

Også har den gamle pusen min på 15 år fått brokk... :( Veterinæren viste ikke om de kunne legge henne i noen form for narkose, for risikoen var stor for at hun ikke ville våkne igjen :'(

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Nei har ikke testet enda, hvis ikke tr kommer til den 10 så kjøper jeg en :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Ja, men det positive med og ikke teste er at jeg slipper og bli skuffet OG snøblind når jeg stirrer på den negative testen :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Jeg døøøøøøøøøør av varme! Fryser og svetter om hverandre og dødsliten å trøtt. Så har sovet middagslur de siste 3 dagene.. Nå blir det sikkert ei kjempe influensa på meg etterhvert ! Hoyhoy! Kroppen koker mens jeg fryser og er enda varmere når det er varmt! Å sambo klager på hvor varmt det er og sove i lag med mwg :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

10 dpo idag, har følt hele dagen at det "renner" ut av meg så jeg har vell sprunget 100 ganger på toalettet for og sjekke om tr var kommet mens jeg var på jobb :P ingen murringer ell. Smerter er kommet enda, kun ømme bryst.

Også har den gamle pusen min på 15 år fått brokk... :( Veterinæren viste ikke om de kunne legge henne i noen form for narkose, for risikoen var stor for at hun ikke ville våkne igjen :'(

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Så trist å høre om pusen :( Hva slags brokk? Det høres jo helt rart ut at hun ikke kan legges i anestesi. Vi legger så gamle, og også eldre, katter støtt og stadig i anestesi. Det er klart det er en risiko, men man har så gode anestesimidler og hjelpetiltak nå til dags, så det går som regel bra. Håper det løser seg :) Og at spira sitter nå!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist å høre om pusen :( Hva slags brokk? Det høres jo helt rart ut at hun ikke kan legges i anestesi. Vi legger så gamle, og også eldre, katter støtt og stadig i anestesi. Det er klart det er en risiko, men man har så gode anestesimidler og hjelpetiltak nå til dags, så det går som regel bra. Håper det løser seg :) Og at spira sitter nå!

Så rart, min vet. Sa noe helt annet.. Men skal innom med katten på fredag, og da skulle de ta og sjekke allmenntilstanden til lille pus og om det var værdt ett forsøk. (Har slitt med forskjellige små plager det siste året). Men håper selvfølgelig på det beste! :) Er ikke klar for og skille meg med "babyen" min ♡

Holdt nesten på og kjøpe meg test idag, men så ombestemte jeg meg :P Har 100 kr igjen på kontoen å fant ut at de kunne være greie å ha fram til lønnen kommer :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Så rart, min vet. Sa noe helt annet.. Men skal innom med katten på fredag, og da skulle de ta og sjekke allmenntilstanden til lille pus og om det var værdt ett forsøk. (Har slitt med forskjellige små plager det siste året). Men håper selvfølgelig på det beste! :) Er ikke klar for og skille meg med "babyen" min ♡

Holdt nesten på og kjøpe meg test idag, men så ombestemte jeg meg :P Har 100 kr igjen på kontoen å fant ut at de kunne være greie å ha fram til lønnen kommer :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Er allmenntilstanden hennes generelt dårlig, er det så klart en ekstra risiko man kanskje ikke vil ta. Men det spørs jo hva alternativet er. God bedring til pus, og lykke til med å holde deg unna testene! Fnis. Det er ikke alltid så lett :p

Åååh, allerede nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt meg noe test :P Ikm i morgen, skal/skal ikke.. thats the big question of a testetøs..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Åååh, allerede nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt meg noe test :p Ikm i morgen, skal/skal ikke.. thats the big question of a testetøs..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Løp å kjøp en test!!! Det er like spennende å stikke innom her hver dag for å se om noen har testet positivt! Jeg stemmer for å kjøpe test å teste i kveld eller i morgen tidlig! :D

Åååh, allerede nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt meg noe test :P Ikm i morgen, skal/skal ikke.. thats the big question of a testetøs..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Åhh du må teste! ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Klarte ikke holde meg lengre, så nå er testen tatt og jeg er så "snøblind" at det er vell bare og legge seg..! (Neg. Test ofc) Så nå er det bare å vente på tr.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Klarte ikke holde meg lengre, så nå er testen tatt og jeg er så "snøblind" at det er vell bare og legge seg..! (Neg. Test ofc) Så nå er det bare å vente på tr.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Så kjedelig :(
Men så lenge TR ikke har kommet, er det håp! :D

Back
Topp