Begynt å snakke

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har barna deres begynt å snakke?
Her er det første ordet "hei" :) Ingen flere ord føreløpig. Og så kjenner hun igjen navnet sitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei.. Han sier "æi æi æi" som muligens er et forsøk på hei hvis jeg legger godviljen til :p mens pappan er overbevisst om at han sier "jeg jeg jeg" (æi=jeg på pappans funkye dialekt :p ). Kjenner igjen navnet sitt tror jeg, snur seg i alle fall når jeg sier det. Og sier jeg pappa så ser han etter pappan.

Februar-14 mamma <3

Her sier hun "nam-nam" når jeg mater henne... og så mener jeg at hun har sagt ma-ma flere ganger. Samboer er helt uenig i dette, men han har kjøttboller i øra :P

Har ikke kommet noen ord ennå, men han babler mye :) Lange samtaler om forskjellige ting! Reagerer på navnet sitt, mamma og pappa... Snur seg etter oss når vi sier mamma/pappa osv...

Ingenting enda, som jeg har observert da:p nettopp begynt å si ra-ra-ra. Sier det hele dagene:) ehhe

Celia 11.01.14

Er ekstremt mye hyling i perioder da!

Februar-14 mamma <3

Om ein legge god øyra til så høyre du "shit" :P Og ohy, ohy :P

Junior 24.02.14 ❤️❤️

• Liker
Reactions: BMC
  • Liker
Reactions: EJ
Om ein legge god øyra til så høyre du "shit" :p Og ohy, ohy :p

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Hehe! mannen lurte på hvorfor jeg lo! Hærlig! Hva var babyens første ord? shit ;)

• Liker
Her sier hun "nam-nam" når jeg mater henne... og så mener jeg at hun har sagt ma-ma flere ganger. Samboer er helt uenig i dette, men han har kjøttboller i øra :P

Kjøttboller i øra! Brast ut i latter her :p

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Hun sier ma-ma-ma, pa-pa-pa, og sier 'heeee' når vi sier hei til henne.

• Liker
Reactions: BMC
Hun sier ma-ma-ma, tenkte på det i dag om jeg kan ta det som første forsøk på mamma ;-)

Neh, det er nok alt for tidlig. Storebror sa ikke noe før han sikkert var et og et halvt år, da snakket han til gjengjeld nesten i setninger med en gang, og ordene stoppet aldri igjen ;) Nå er jeg rimelig streng på det der da, å tar ikke et ord for et ord, før de faktisk sier det og peker samtidig (eller viser helt tydelig at de faktisk forstår hva de sier). Alt før det er bare lyder de har flaks med i mine øyne ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

• Liker
Mini har sagt "mam mam" veldig lenger, velger så klart å tro at det er bevisst :p den siste uka har han sagt pa pa også, det er nok tilfeldig ;) vi øver egentlig på å si hest ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp