Lillefrø15
Forumet er livet
Hei.
Jeg er helt ny på dette og det forespeiles at vi henvises til ivf. Siden dette er nytt for oss of noen av dere har vært igjennom dette eller er der nå så lurer jeg på noen ting
.
Min historie kan jeg begynne med:
Jeg og min kjære har vært sammen i 14 år snart har et barn på snart 8 år
. Vært prøvere i ca 18mnd og prøvd pergotime i nesten er år, av og på. Ble operert i nov 13, da fant de endometriose, min kjæres svømmere er helt perfekte
.
Vi ble overrasket i april 14 for sa var jeg gravid igjen
. Men mistet desverre i MA i mai, 8 uker på vei.. Dette var tøft, men godt å ha forum som hjelper litt på sorgen
.
Jeg var på kontroll nå denne uken og da ble det sagt av vi kunne henvises til ivf og velge mellom Porsgrunn og Rikshospitalet, bor på østlandet.. Har hørt at Porsgrunn er det kortere vente tid og at de ikke er så opptatt av BMI.
Noen erfaringer? Min BMI er 34, men jobber med å gå ned i vekt.
Også lurer jeg på hvor mye dette koster? Ser på nettet at det er opptil 50000,-, men det er vel privat?
Håper noen av dere kan gi oss litt svar
.
Klem fra meg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2

Jeg er helt ny på dette og det forespeiles at vi henvises til ivf. Siden dette er nytt for oss of noen av dere har vært igjennom dette eller er der nå så lurer jeg på noen ting
Min historie kan jeg begynne med:
Jeg og min kjære har vært sammen i 14 år snart har et barn på snart 8 år
Vi ble overrasket i april 14 for sa var jeg gravid igjen
Jeg var på kontroll nå denne uken og da ble det sagt av vi kunne henvises til ivf og velge mellom Porsgrunn og Rikshospitalet, bor på østlandet.. Har hørt at Porsgrunn er det kortere vente tid og at de ikke er så opptatt av BMI.
Noen erfaringer? Min BMI er 34, men jobber med å gå ned i vekt.
Også lurer jeg på hvor mye dette koster? Ser på nettet at det er opptil 50000,-, men det er vel privat?
Håper noen av dere kan gi oss litt svar
Klem fra meg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2