Sulten

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er sinnsykt sulten for tiden! Men nå produserer jeg vel ca 1,5 liter melk i døgnet så regner med det er det... Dere som har trappet ned/sluttet amming - merker dere reduksjon i appetitt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Og etter fødsel sliter jeg med å kjenne metthetsfølelse.. så jeg stopper opp å spise uten å egentlig føle meg mett.

Celia 11.01.14

Jeg hadde en voldsom appetitt når jeg fullammet, merker stor forskjell på appetitten nå som jeg ikke ammer så mye lengre (heldigvis!!)
Er ikke så stor spist til vanlig, så jeg ble nesten litt stressa av appetitten min mens jeg ammet :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg hadde en voldsom appetitt når jeg fullammet, merker stor forskjell på appetitten nå som jeg ikke ammer så mye lengre (heldigvis!!)
Er ikke så stor spist til vanlig, så jeg ble nesten litt stressa av appetitten min mens jeg ammet :p

Ja jeg spiser heller ikke mye til vanlig. Så blir småstressa av at jeg må spise 2 brødskiver i ett måltid. Før har jeg aldri klart mer enn 1. Og må stå opp igjen på kvelden for å spise. Det har jeg kun gjort som gravid tidligere.

Gubben har reagert eit par gonger :P Blir mett, men så fort svolten igjen :( Og eg kan plutseleg eta mykje meir om gongen enn nokon gong :(
Må ta eit tak i meg sjølv. Og det einaste positive med at eg skal tilbake på jobb 30 september er at eg ikkje kan gå og eta konstant...

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg har merket redusert apetitt etter ammeslutt ja. Skjer ikke lengre at jeg må opp på natta å spise en banan feks :p

Februar-14 mamma <3

Haha! Har ikke tenkt så mye over det før du nevnte det nå... men jeg spiser mindre enn før ja. Når jeg ammet så spiste jeg mer middagsmat enn samboeren... Nå blir jeg mett av ingenting :P Og til frokost så orker jeg såvidt to brødskiver. Blir som regel bare én.

Ja det skjønner jeg.. Men du kan trøste deg med at det går til å produsere melk! ;) Jeg spiste både mer per måltid enn normalt og flere måltider ila en dag enn hva jeg pleier :p
Men selv om jeg spiste mer så gikk jeg ikke opp i vekt, men gikk heller ikke ned di siste 4-5 babykiloene.
Nå er min appetitt som før og Felix er snart 9mndr ;)

Ja det skjønner jeg.. Men du kan trøste deg med at det går til å produsere melk! ;) Jeg spiste både mer per måltid enn normalt og flere måltider ila en dag enn hva jeg pleier :p
Men selv om jeg spiste mer så gikk jeg ikke opp i vekt, men gikk heller ikke ned di siste 4-5 babykiloene.
Nå er min appetitt som før og Felix er snart 9mndr ;)

Herregud ko fort tida går!!

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Jep, jeg var sulten! Gikk opp 5 kg etter at jeg hadde gått ned igjen etter fødsel.. Det var absolutt ingen slankende amming her nei..

Jeg spiser helt normalt faktisk, er i grunn ganske småspist. Men det var jeg i hele graviditeten også. Nå fullammer ikke jeg lenger ettersom mini har begynt med fast føde, men jeg ammer fortsatt på kveld, natt, morgen og litt etter måltider.

Fullammer ikke lenger, men hav drikker en del likevel. Blir sulten igjen bare 30-45 min etter et måltid :p men går sakte nedover i vekt da så jeg spiser vel ikke for mye heller :-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Jeg fullammer enda, vi er ikke oppe i fulle porsjoner. Jeg har økt matlyst, akkurat som sist. Prøver å la være og spise for mye da. Ikke bare er jeg mer sulten, men får jo sug på visse ting innimellom. Sist gang gikk jeg opp mye etter fødsel, så nå vet jeg at det ikke er mye ekstra jeg trenger av mat for å produsere melk.

Back
Topp