Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lucyna har tilgangHar ikke du fått tilgang enda, Lucyna? I følge moderator skulle det være ok i juni.
Razika - beskjed er videresendt nå så du skal være inne rimelig kjapt nå.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lucyna har tilgang![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, hun venter på de juicye detaljene razika skal dele når hun kommer inn på skjultTakk - da var det jeg som misforsto, sitter med mobilnett som bruker en evighet på å laste her så den ville ikke slippe meg inn for å se
Hehe, hun venter på de juicye detaljene razika skal dele når hun kommer inn på skjult![]()
Mamma2012 kan jeg ikke si at jeg har sett inne på skjult..
Sent from my iPhone using BV Forum
Regner med tilgangen er i orden, men at det kanskje er det å få frem den skjulte gruppa som er problemet. Så vidt jeg husker måtte man inn å huke av noe som "vis skjulte grupper" eller i den duren før den kom opp (er jo ei stund sia..) alt dette står jo forklart på starten av topptråden om skjult gruppe.Skjønte det når jeg leste nærmerelov å skylde på en som syntes dagen skulle starte 0513? ;p
Jeg skal få sjekka opp i mamma2012 <3 skulle vært ok allerede i januar i følge det jeg har skrevet med moderator nemlig.
Mamma2012 <3 - fikk du det til å fungere? Har ikke fått beskjed fra deg om at det ikke fungerer nemlig, så da regner jeg med at det ordnet seg?
Håper det ordner segNei, det funker fremdeles ikke. Har til og med avinstallert app'en og installert på nytt. Har rett og slett glemt hele greia. Mener jeg har huket av vis skjult forum på dataen, men kan sjekke dette i kveld (dataen er ufattelig treg å skru på) ☺
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Nei, det funker fremdeles ikke. Har til og med avinstallert app'en og installert på nytt. Har rett og slett glemt hele greia. Mener jeg har huket av vis skjult forum på dataen, men kan sjekke dette i kveld (dataen er ufattelig treg å skru på) ☺
Sender du meg en melding om det ikke fungerer? Så kan jeg se når jeg er på pc i kveld
Fortsatt REQUEST PENDING hos meg...![]()
Hei!Hos meg også står det request pending
Nå skal du ha fått tilgang =)Hos meg også står det request pending
Enn razika?? Vi venter jo på juice!Nå skal du ha fått tilgang =)