Høy hcg

Fikk svar på ny hcg i dag tatt 25/8 5238. Sist den 21/8 1928. Uff dette lover ikke bra:-( den skal vel dobbles hver annen dag? er 5 uker siden innsett i går.

Sjekket din dobbling her
http://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php

Og i følge den er den helt normal, et utdrag

"Normal" Doubling Time
hCG levels
Doubling Time

Under 1200 mIU/ml
31-72 hours

Between 1200 to 6000 mIU/ml
72-96 hours

Over 6000 mIU/ml
more than 96 hours

Så dette skal nok gå bra skal du se. Jeg vet det er vanskelig å slappe av, for det er så mye som kan gå galt. Men vit at verdiene dine er normale og dobblings tiden er også helt normal :)

Lykke til!!

også her vil du se at veridene dine er normale, tatt fra samme side;
Human Chorionic Gonadotropin (hCG) Levels
From ConceptionhCG Level
0-1 Weeks0 - 50 mIU/ml
1-2 Weeks40 - 300 mIU/ml
3-4 Weeks500 - 6,000 mIU/ml
1-2 Months5,000 - 200,000 mIU/ml

Synes det ser greit ut, men har aldri tatt hcg tester..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg trodde at det var viktig at verdien dobblet seg hver annen dag frem til uke 6-7 i hvertfall?!
Jeg er jo bare 5+3 i dag( etter innsett). Eller regner man det etter uttak?
Blir selvsagt nervøs og klarer ikke bli helt glad for ul (hvis alt er ok):)

Jeg trodde at det var viktig at verdien dobblet seg hver annen dag frem til uke 6-7 i hvertfall?!
Jeg er jo bare 5+3 i dag( etter innsett). Eller regner man det etter uttak?
Blir selvsagt nervøs og klarer ikke bli helt glad for ul (hvis alt er ok):)

På uttaks dato er du 2 uker, så på innsett som normalt sett er to dager etter er du 2+2. På riksen er det test 12 dager etter innsett og da er man 4 uker.

Dobblings tid er veldig varierende, men hvis det dobbler seg saktere enn 72 timer så kan det indikere at noe er feil,men ikke nødvendigvis. En her inne hadde dobbling på 5 dager, 120 timer. Og hun fikk en frisk baby.
Og når du har fått hcg på 6000 eller mer så gjelder ikke dobblingen på 72 timer lenger, da vil det gå saktere. Bare se på informasjonen jeg la inn på tidligere innlegg.
Jeg skal love deg at jeg har lest mye om hcg siden jeg har hatt mange forskjellige situasjoner hvor jeg har mistet. Et var også exu, men der hadde jeg ekstremt sen dobbling, ikke minst gikk den opp og ned.

Du har en flott stigning og alt ligger innenfor normalen, så det kommer til å gå bra.

Angående UL, så sies det at har man under 1000 i hcg så vil man ikke se noe, men du som nå sikkert har over 6000 vil de nok se fostersekken slik at du kan se hvor den sitter, og om en uke så vil den du se embryoet og med bankene hjerte :)

På uttaks dato er du 2 uker, så på innsett som normalt sett er to dager etter er du 2+2. På riksen er det test 12 dager etter innsett og da er man 4 uker.

Dobblings tid er veldig varierende, men hvis det dobbler seg saktere enn 72 timer så kan det indikere at noe er feil,men ikke nødvendigvis. En her inne hadde dobbling på 5 dager, 120 timer. Og hun fikk en frisk baby.
Og når du har fått hcg på 6000 eller mer så gjelder ikke dobblingen på 72 timer lenger, da vil det gå saktere. Bare se på informasjonen jeg la inn på tidligere innlegg.
Jeg skal love deg at jeg har lest mye om hcg siden jeg har hatt mange forskjellige situasjoner hvor jeg har mistet. Et var også exu, men der hadde jeg ekstremt sen dobbling, ikke minst gikk den opp og ned.

Du har en flott stigning og alt ligger innenfor normalen, så det kommer til å gå bra.

Angående UL, så sies det at har man under 1000 i hcg så vil man ikke se noe, men du som nå sikkert har over 6000 vil de nok se fostersekken slik at du kan se hvor den sitter, og om en uke så vil den du se embryoet og med bankene hjerte :)
Takk for svar:) Tok ny hcg 27/8 8114 . 25/8 5238. Legen var fornøyd så er vel bra da:) Var til ul i dag og legen kunne se fostersekken og ett bankende hjerte:HeartredSynes det var tidlig 5+4 (etter innsett).

Takk for svar:) Tok ny hcg 27/8 8114 . 25/8 5238. Legen var fornøyd så er vel bra da:) Var til ul i dag og legen kunne se fostersekken og ett bankende hjerte:HeartredSynes det var tidlig 5+4 (etter innsett).

Så utrolig bra!! Gratulerer masse med bankene hjerte!!

Gratulerer!!! Så herlig:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så godt du fikk bekreftet en spire med bankende hjerte i dag! Som forventet, det :). Fine verdier som stiger slik de skal, så senk skuldrene og se fremover. Dette går nok bra skal du se!

Back
Topp