IVF september 2014 <3

Gratulerer med ruging :) Æ ønsker også å få 2 inn men dem har ikke vært villig til å sette inn. Kanskje den her gangen.. ul på fredag, uttak og innsett neste uke.. Forhåpentligvis..
Jeg tror jeg hadde litt flaks. De mente nok jeg var litt ung (31) til å få satt inn 2 egg, men nå hadde jeg bare 2 egg og det andre hadde ikke overlevd å bli fryst.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg hadde litt flaks. De mente nok jeg var litt ung (31) til å få satt inn 2 egg, men nå hadde jeg bare 2 egg og det andre hadde ikke overlevd å bli fryst.

Æ e snart 37 så kan nu ikke si at æ e ung da.. Men allikevel får æ nei.. Men kanskje d e standard svar ved første forsøk.. Håper du får tvillinger! D hadde vært kos :)

Æ e snart 37 så kan nu ikke si at æ e ung da.. Men allikevel får æ nei.. Men kanskje d e standard svar ved første forsøk.. Håper du får tvillinger! D hadde vært kos :)
Dette er 3. forsøk. Og jeg har pco (høyere risk for SA). Kanskje de ikke gadd og høre på masingen min lenger...hehe:)

Tusen takk for tilbakemeldiner :)
Jeg var hos gynekolog i dag for å sjekke at alt ser bra ut der inne før oppstart, men der oppdaget han en stor blodsyste i høyre eggstokk. Det er jo ikke så bra, nå har jeg vært i snakk med haugesund og de håper den vil spekke ved neste mens altså på mandag, men hvis den ikke har gjort det blir det sannsynligvis utsettelse men sprøtene jeg skal begynne med på onsdag. Det betyr at hele forsøket blir forskyvet.
Arg. Jeg har holdt humøret opp fra jeg fikk en dato for oppstart, har gledet meg slik til å være i gang igjen. Aborterte for ca 4 måneder siden og det har vært lange måneder å vente til oppstart.
Men jeg skal tenke positivt, det ordner seg nok.
Jeg er forresten snart 39 år og klokken tikker veldig både i forhold til alder og eggkvalitet.

Lykke til alle dere prøvere, det er søren ikke lett for oss dette her. Vi må gå gjennom mye.

Rugedag 10 i dag etter vårt 1 private forsøk i Danmark. Ferdig med de offentlige i Norge... HÅPER så inderlig på positiv test!!!! Merker igrunn ingenting...

❤️ønsker så gjerne en liten❤️
Hei.
Kan jeg spørre deg hvorfor dere reiser til Danmark og ikke privat i Norge?

Hei.
Kan jeg spørre deg hvorfor dere reiser til Danmark og ikke privat i Norge?
Hei!
Det var vel litt i forhold til pris, også ble jeg anbefalt av min gynekolog her hjemme i Norge at de var flinke der. De har samarbeidet i flere år visstnok.. :)

Dere, jeg er så nervøs!!! Rugedag 12 i dag, teste på lørdag.. Men kommer rosa utflod i dag! Føler det alltid ender sånn!!! Satt inn 2 egg 16/8... Jeg vil ikke at det skal gå galt denne gangen også!! :(

Da er vi offisielt igang her også :) føler vi hvertfall. Startet med Premonlut i dag, 3x daglig i 10 dager. Forventet mens 10/12 sept, og da oppstart på Gonal-f 13/15 sept. Synes tiden siden vi hadde time i mai har gått så utrolig sakte, men nå er det plutselig bare 3 uker igjen, så starter vi på uke 39 og da skal vi igang på sykehuset. Er ikke nervøs lenger, men redd. Gleder meg til å komme skikkelig igang, men fortsatt redd. Redd for at det skal gå galt, redd for å miste, redd for å svikte. Men litt redd må man vel også være..?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dere, jeg er så nervøs!!! Rugedag 12 i dag, teste på lørdag.. Men kommer rosa utflod i dag! Føler det alltid ender sånn!!! Satt inn 2 egg 16/8... Jeg vil ikke at det skal gå galt denne gangen også!! :(

Håper inderlig på dine vegner at du er ok og du ikke blør mer nå. Vet jo at det går ann å ha småblødinger når en er gravid også.

Hei!
Det var vel litt i forhold til pris, også ble jeg anbefalt av min gynekolog her hjemme i Norge at de var flinke der. De har samarbeidet i flere år visstnok.. :)

Ok. Vi tenkte Hausken om det ikke går denne gangen, men går det ikke pga eggkvaliteten vurderer vi sterkt eggdonasjon. Vet det ikke er helt stuerent enda, men sånn er nå det :)

Ok. Vi tenkte Hausken om det ikke går denne gangen, men går det ikke pga eggkvaliteten vurderer vi sterkt eggdonasjon. Vet det ikke er helt stuerent enda, men sånn er nå det :)

Eggdonasjon er ikke stuerent for sykehusene i Norge, for oss slitere så er det en fantastisk mulighet;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Da har man vært på ul. Masse gode egg på tur. Uttak på mandag og innsett onsdag :) Nu e d virkelig ikke lenge til :)
Spennende! Bare noen få dager igjen nå:)

her er det dårlige nyheter... testdag i morgen, men begynte å blø i går kveld.. Blødd mer og mer utover dagen i dag..så her er alt mitt håp ute

her er det dårlige nyheter... testdag i morgen, men begynte å blø i går kveld.. Blødd mer og mer utover dagen i dag..så her er alt mitt håp ute

Ånei:( Det var triste nyheter. Sender deg en stor klem❤

Da ble det negativ test på meg som forventet :(

Da ble det negativ test på meg som forventet :(

Uffameg:( Jeg vet akkurat hvordan den følelsen er:( Har dere flere forsøk igjen? Noen egg på frys? Sender deg enda en stor klem❤

Back
Topp