Dagens outfit

Tror Emira og Leoh er ganske like i hårveksten, for dem begge har hatt lite på sidene og i bakhode..hehe.. men Emira sitt forandret seg så fort babyhåret var helt borte:) (sånn ca ved 4 års alderen)
 
Tror Emira og Leoh er ganske like i hårveksten, for dem begge har hatt lite på sidene og i bakhode..hehe.. men Emira sitt forandret seg så fort babyhåret var helt borte:) (sånn ca ved 4 års alderen)

Aha:) Artig:) Her har Oliver håret etter faren:p
 
I dag sendte jeg lillebror avgårde i bhg med grå og hvitstripet body fra Lindex (arvet av storesøster) og grå joggis fra Kappahl. Er stort sett joggis det går i for tiden, i bhg i alle fall ;)
 
I dag sendte jeg lillebror avgårde i bhg med grå og hvitstripet body fra Lindex (arvet av storesøster) og grå joggis fra Kappahl. Er stort sett joggis det går i for tiden, i bhg i alle fall ;)

Behagelig og godt det da:D Blir en del joggis her også, både på meg og han:p haha
 
Fantastisk herlige bilder:D
Håret bare vokste og vokste liksom:p
Pappan har mye hår?:p

Hehe takk:D Liana fra alle kanter:p

Ja vokste plutselig veldig fort:) også så tykt! Måtte ha det i hestehale i sommer, for hun var så varm og klam i hodebunnen og nakken:eek: pappan og slekta hans har tykt og mye hår.. bare sambo som har blitt tynnere i håret de siste årene:p
 
Herlige bilder, Anita87. Fantastisk nydelige barn du har :)
I dag sendte jeg lillebror avgårde i bhg med grå og hvitstripet body fra Lindex (arvet av storesøster) og grå joggis fra Kappahl. Er stort sett joggis det går i for tiden, i bhg i alle fall ;)

Tusen takk:D

Mye joggis her også nå.. både på meg og ungene:p deilig å bevege seg i, og varmer litt nå når det er kaldere:)
 
Hehe takk:D Liana fra alle kanter:p

Ja vokste plutselig veldig fort:) også så tykt! Måtte ha det i hestehale i sommer, for hun var så varm og klam i hodebunnen og nakken:eek: pappan og slekta hans har tykt og mye hår.. bare sambo som har blitt tynnere i håret de siste årene:p

Hehe, huff ja...Det vil jeg tro ble klamt ja...:p
Merket det på Oliver også, men litt voldtsomt å sette hans hår opp i hestehale gjerne, haha

Ja, de mister hår mennene våre:p
 
Hehe, huff ja...Det vil jeg tro ble klamt ja...:p
Merket det på Oliver også, men litt voldtsomt å sette hans hår opp i hestehale gjerne, haha

Ja, de mister hår mennene våre:p

Haha du skulle laget musefletter med sløyfer da vettu!:cool::rolleyes::p hahaha..

Kjedelig å være mann:p
 
Tøyting? Huh:p?

Han har ikke mistet noe:p

Haha ops! Røyting!!:p

Det er jo bra at han ikke har mistet noe da:) for man ser det så tydelig på barn med mye hår! Liana mistet heller ingenting.. Leoh og Emira mistet litt i bakhode:p
 
Idag har Leoh på seg mikke mus genser som også er arvet av fetteren.. buksen er fra name it, og arvet etter Emira og Liana :)
Sokkene var gave:p

1409139140404.jpg
 
Idag har Leoh på seg mikke mus genser som også er arvet av fetteren.. buksen er fra name it, og arvet etter Emira og Liana :)
Sokkene var gave:p

Vis vedlegget 74459

Så fint! Arv og gaver høres bra ut:D
Her har Oliver hatt på seg en svart body som er arv og en stripete blå joggebukse fra h&m;)
 
Så fint! Arv og gaver høres bra ut:D
Her har Oliver hatt på seg en svart body som er arv og en stripete blå joggebukse fra h&m;)
Micke mus klubbhus:D

Kjempe greit med arv ja :) søsteren til sambo sa at hun har funnet mer klær i 80, 86 og 92 etter sønnen, som hun skal ta med :D både inne og yttertøy! Og hun får jo alt mulig til datteten sin av oss:)

Hihi micke mus klubbhus var stas for Emira når hun var liten:D
 
Kjempe greit med arv ja :) søsteren til sambo sa at hun har funnet mer klær i 80, 86 og 92 etter sønnen, som hun skal ta med :D både inne og yttertøy! Og hun får jo alt mulig til datteten sin av oss:)

Hihi micke mus klubbhus var stas for Emira når hun var liten:D

Det er jo genialt:) Sparer utrolig mye penger:) Vi har fått en del utstyr også:D

Han er kul han:D
 
Det er jo genialt:) Sparer utrolig mye penger:) Vi har fått en del utstyr også:D

Han er kul han:D

Ja sparer mye! Hvertfall med tanke på at Emira nå ha nytt av det meste hver årstid :p og det meste som er kjøpt før Leoh var i magen, er veldig jentete;) når jeg fant ut at vi skulle ha gutt, så har både jeg og noen andre kjøpt mer nøytrale ytterklær til Liana:)
 
Back
Topp