Pose på natta?

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Lillegutt her har de siste nettene snudd seg rundt til magen tusenvis av ganger og begynner å hyle hver gang for han vil jo ikke ligge på magen, men klarer ikke rulle tilbake! *frustrerende!!!!*. Hjelper det om vi legger han i en sånn pose? Noen som har noen erfaringer? Blir gal av å snu og snu og snu!

Lillegutt 5/3-14 <3

De kan, såvidt jeg vet, snu seg i disse posene også dessverre. Men fins vel sånne puter som skal hindre at de snur seg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Da må du nok ha pose med seler.

Jeg brukte det på sønnen min. Genialt. Han reiste seg opp og klarte ikke legge seg ned igjen selv - stod å gråt ved sengekanten og sovnet med en gang han ble lagt ned igjen så han var i halvsøvne, var ikke er bevisst valg å reise seg liksom. Med posen så sov han bare :) hadde sånn med strikk rundt madrassen. Kunne åpnes i hver side, ved amming feks. Mener jeg i en periode også brukte det kun på kvelden - altså han brukte lang tid på å sovne når han bare reiste seg hele tiden, men fastbindt tok det 2 min. Husker jeg gikk inn å løsnet selene når han var sovnet.

Det fungerte noen uker før han snudde seg i posen også, nå snur han seg til å med slik at hodet er i fontenden. Men han liker å sove i posen da, så jeg har latt han bruke den fremdeles. Nå bryr han seg ikke lenger om han kommer over på magen heller. Sover stort sett på magen nå faktisk, noe som var uaktuelt for han da vi starta med posen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det fungerte noen uker før han snudde seg i posen også, nå snur han seg til å med slik at hodet er i fontenden. Men han liker å sove i posen da, så jeg har latt han bruke den fremdeles. Nå bryr han seg ikke lenger om han kommer over på magen heller. Sover stort sett på magen nå faktisk, noe som var uaktuelt for han da vi starta med posen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det hørtes ikke bra ut! Her vurderte vi pose en stund fordi hun sparker av seg dyna. Men vi går bare inn til henne før vi legger oss, og legger dyna over henne. Da er hun mye mer rolig enn de første timene etter at hun har lagt seg. Nå sover hun også på magen, og det er går helt fint :-)

Jeg vet at Babydan har sånne poser som kan festes i sengen/rundt madrassen, det selges vel på Barnas Hus eler Babyshop =)

Det hørtes ikke bra ut! Her vurderte vi pose en stund fordi hun sparker av seg dyna. Men vi går bare inn til henne før vi legger oss, og legger dyna over henne. Da er hun mye mer rolig enn de første timene etter at hun har lagt seg. Nå sover hun også på magen, og det er går helt fint :)

Tror kanskje det jeg skrev ble missforstått;) (siden du skrev det ikke hørtes bra ut). Altså, han snur ikke kroppen inni posen sånn at han ligger med den på hodet, det går ikke ann. Men han snur hele kroppen med posen på sånn at han ligger med hodet i den andre enden av senga. Det spiller jo ingen rolle. Han gjør det ikke når han sover, er enten før han sovner eller når han våkner.

Sist gang jeg tok ut posen for å vaske den, fikk han ikke sove, så regner med han er ganske glad i den blitt;)

Tror kanskje det jeg skrev ble missforstått;) (siden du skrev det ikke hørtes bra ut). Altså, han snur ikke kroppen inni posen sånn at han ligger med den på hodet, det går ikke ann. Men han snur hele kroppen med posen på sånn at han ligger med hodet i den andre enden av senga. Det spiller jo ingen rolle. Han gjør det ikke når han sover, er enten før han sovner eller når han våkner.

Sist gang jeg tok ut posen for å vaske den, fikk han ikke sove, så regner med han er ganske glad i den blitt;)

He he he! Syns det var litt merkelig men godt med oppklaring :D her legger vi bare dyna over henne en liten stund etter at hun har sovnet. Kan følge med på kamera om hun ligger under dyna. På natta sover hun ganske rolig :)

Var å kjøpte pose i dag så nå blir det første natt med pose, er litt spent! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Visste ikke at det var forskjell??? hmm.
Noen poser kan man feste fast i senga med seler slik at de ikke kan snu seg. Mens noen poser har ikke seler og blir mer som en erstatning for dyne.

Har byttet ut babynestet med pose. Han snur seg jo rundt på magen osv fordetom, så her brukes den som erstatning for dyne.

Har byttet ut babynestet med pose. Han snur seg jo rundt på magen osv fordetom, så her brukes den som erstatning for dyne.

Sluttet med neste?!? Hehe ;) ligger han urolig?

Jeg har testet dyneklyper og det fungerer genialt! Mini har sluttet å sparke av seg dynen :)

Sluttet med neste?!? Hehe ;) ligger han urolig?

Jeg har testet dyneklyper og det fungerer genialt! Mini har sluttet å sparke av seg dynen :)

Han begynte å snu seg på mage, og da var jeg ikke komfortabel med nestet, litt redd han skal få for lite luft :) men så turner han så uten nestet, så da testet jeg en pose jeg hadde arvet, og den ligger han roligere i :)

Februar-14 mamma <3

Ja her også har han klart å snu seg i posen, men gjør det ikke på laaangt nær så ofte som uten posen! Her også brukes posen som erstatning for dyne, han har alltid sparket av seg dyna og med atopisk eksem så kan han ikke ha på seg ull-pysj.

Lillegutt 5/3-14 <3

Ja her også har han klart å snu seg i posen, men gjør det ikke på laaangt nær så ofte som uten posen! Her også brukes posen som erstatning for dyne, han har alltid sparket av seg dyna og med atopisk eksem så kan han ikke ha på seg ull-pysj.

Lillegutt 5/3-14 <3
Nei, når jeg la han uten noe spant han jo rundt i senga som en yoyo! Mye roligere med posen på :)

Februar-14 mamma <3

Back
Topp