Utfordring - ingen godis i august!

Eg berre følge med på dikka, brukar denne mnd på sukkernedtrapping :P Eg er med frå 1september for fult :)

❤️Gutt 24.02.14❤️
Det er bra :D merker jeg er fysen på noe snopete/kjappe karbs på skola, men det går seg vel til. Søtsuget er i alle fall ikke så stort lengre :)

Februar-14 mamma <3

Det er bra :D merker jeg er fysen på noe snopete/kjappe karbs på skola, men det går seg vel til. Søtsuget er i alle fall ikke så stort lengre :)

Februar-14 mamma <3

Du er dyktig :D heeia!

• Liker
Reactions: BMC
jeg har klart å kutte på hverdagene og jeg drikker ikke brus lenger etter vi fikk sodastreamen i hus! Koser meg i helgen med litt snop, men jeg er veldig fornøyd med hvor mye jeg har kutta ned!

• Liker
Reactions: BMC
jeg har klart å kutte på hverdagene og jeg drikker ikke brus lenger etter vi fikk sodastreamen i hus! Koser meg i helgen med litt snop, men jeg er veldig fornøyd med hvor mye jeg har kutta ned!
Så bra! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner det er HARDT å holde seg når gubben sitter og trykker i seg sjokolade og salte biler......... Blææææææh!

Februar-14 mamma <3

Kjenner det er HARDT å holde seg når gubben sitter og trykker i seg sjokolade og salte biler......... Blææææææh!

Februar-14 mamma <3

Trenger du avsmak på godteri? Denne episoden ligger ute på TV3play.

Back
Topp