Mammaklær

Har krøpet til korset og kjøpt en bukse og et par bluser - noe så deilig! De vanlige buksene mine passer jo enda, men utover dagen blir jeg mer oppblåst og da er det fælt at det trykker på magen. Deilig å slippe ettersittende topper også. I dag stråler jeg som en sol :-D

22.02.2015 ♡

Hvilke bukser kjøpte du? Jeg klarer ikke finne noen komfortable med høyt strikk enda...


♡Termin 20. februar ♡
 
Hvilke bukser kjøpte du? Jeg klarer ikke finne noen komfortable med høyt strikk enda...


♡Termin 20. februar ♡

Jeg kjøpte et par svarte jeans fra Mamalicious. Fant på Zalando, usikker på hva modellen heter. Buksa er helt ok, men ikke stram nok i livet (foreløpig), så den glir litt ned.

22.02.2015 ♡
 
Har aldri brukt spesifikke mammaklær om en ser bortifra snekkerbukse som jeg kun bruker når jeg er gravid.
Bruker mye skjørt og kjole i hverdagen og det er praktisk når en går opp i vekt :)
Buksene kjøper jeg bare en str eller to større enn normalt.
 
Har hoppa inn i mamma tights !;) Passer godt til litt store gode gensere nå på høsten :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
To dager med mammabukse, var hæææærlig å begynne å bruke den. Passer fortsatt de andre buksene, men er litt ubehagelig.. (Har gammelbukse på nå usj)

Mammabukse <3


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Jeg begynte med mamma bukser i uke 15 denne gangen. Første gang begynte jeg i uke 19 og andre gang i uke 13 ;) så det har variert veldig her :) men har brukt mye kjoler nå frem til for et par uker siden ; )

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt en tgihts og en skjorts, + sånn belly sett for å utvide knappen.
Gravid buksene er litt store i livet, men mer behagelig enn at det strammer, så bruker de hjemme :)
 
Må snart ta i bruk mammaklær kjenner eg, men får holde ut til eg skal til byen på oul om to veker;)
 
Anbefaler bukser fra HM. Var veldig positivt overrasket over disse. Bruker vanligvis slimfit jeans, og det hadde de der. Ser helt normale ut men er kjempe behagelige over magen. Jeg har ikke stor mage enda (15 uker), men kommer ikke til å gå tilbake til gamle bukser med knapp nå. haha. Kommer til å kjøpe flere :)
 
Har akkurat begynt å bruke mammabukser og er 17+3. Her synes magen nå☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Kjøpte inn mamma bukser i dag:) kan fortsatt bruke ein del av dei vanlige buksene mine, men utvalget begynner å bli litt lite... Like godt å få på plass mammabuksene sjølv om magen ikkje er så stor enda:)
 
Jeg har kjøpt en tgihts og en skjorts, + sånn belly sett for å utvide knappen.
Gravid buksene er litt store i livet, men mer behagelig enn at det strammer, så bruker de hjemme :)
Hvor fikk du kjøpt belly sett for å utvide knappen? Har lett, men finner ikke :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Anbefaler bukser fra HM. Var veldig positivt overrasket over disse. Bruker vanligvis slimfit jeans, og det hadde de der. Ser helt normale ut men er kjempe behagelige over magen. Jeg har ikke stor mage enda (15 uker), men kommer ikke til å gå tilbake til gamle bukser med knapp nå. haha. Kommer til å kjøpe flere :)
Jeg har også kjøpt meg skinny-mammabukser fra HM. Enig, de er superfine! Jeg har fått komplimenter fra flere som ikke vet det er mammabukser :D hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvor kan man finne mammajakker etterhvert da? Hadde vært greit med en vinterjakke en kan få igjen :)


-iPhone appen-
 
Jeg har funnet fram mammabuksene fra forrige gang, men skjønner at jeg skal vokse en del til. Synes magen er stor nå, men de er skikkelig slappe i strikken rundt magen! Glemmer nesten hvor gigantisk jeg skal bli.... :-D
 
Hvor kan man finne mammajakker etterhvert da? Hadde vært greit med en vinterjakke en kan få igjen :)


-iPhone appen-
Jeg har bare pleid å bruke en stor gammel firmajakke jeg har liggende. Men det finnes sikkert noen beregnet for gravide. Er bare dyrt å kjøpe en flott jakke for veldig kort tids bruk.
 
Jeg har bare pleid å bruke en stor gammel firmajakke jeg har liggende. Men det finnes sikkert noen beregnet for gravide. Er bare dyrt å kjøpe en flott jakke for veldig kort tids bruk.
Ja.. Enig, mn jeg har ingen stor firmajakke liggende. Hmm.. Kanskje mannen kan få tak i en på jobben.. Er jo ganske dumt å kjøpe noe som blir brukt kun en periode ja.


-iPhone appen-
 
Ja.. Enig, mn jeg har ingen stor firmajakke liggende. Hmm.. Kanskje mannen kan få tak i en på jobben.. Er jo ganske dumt å kjøpe noe som blir brukt kun en periode ja.


-iPhone appen-
Mange bruker en av mannens jakker.. Evt kjøper på loppemarked eller lignende. Lykke til i jakkejakten!
 
Back
Topp