Høy hcg

pernille8

Flørter med forumet
Hadde testdag mandag 18/8 og tok hcg som trolig har blitt borte i posten. Men tok ny hcg torsdag og den var på 1928. Jeg fikk kun ett egg inn (icsi). Er ikke den verdien unormalt høy? Noen som har erfaring fra dette? nervøs her jeg sitter:(

Her har du en fin tabell:)

Vedlegg

• 1408730206283.jpg
    1408730206283.jpg
    12,8 KB · Visninger: 5.615
Kanskje du har to frø i magen?:):) Ikke bekymre deg for noe før du har snakket med en lege:) Det er jo ingen av oss som er eksperter. Når hadde du innsett?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Selv om man får ett egg inn så kan man få to. Da deller egget seg i to. Altså eneggede tvillinger:)

Hadde innsett 4 aug. Hadde icsi. Trodde ikke det var mulig med tvillinger da?! sikkert dumt spm,men kan ikke så mye om akkurat dette. Bare vært gravid en gang før og det endte med exu (hadde mye lavere hcg da ).
Skal ta ny hcg til mandag og får bare håpe den stiger fint.....

Først vil jeg si gratulerer med positiv test :)

Hcg kan variere fra person til person.. Min var veldig lav og steg sakte, legene misstente en ny exu :( Andre har hatt veldig høy hcg og legene har trodd det var to, men på ul har vist seg at det kun er en..
Ville prøvd å slappe av og ventet til du evt skal på ul :)

Trodde heller ikke at det var mulig med tvillinger når man får tilbakeført 1 egg når man er under icsi behandling? Da sprøyter de jo inn en sædcelle i hvert egg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å jo da, tvilling kan man få selv om det kun er tilbakeført 1 egg som er befruktet med 1 sperm. Da vil man få eneggete tvillinger kontra to eggete tvillinger. Eneggete tvillinger der de som er prikk like, mens to eggete er de som får en jente og en gutt for eks. Har hørt om flere som har fått en eggete tvillinger med icsi. Det skjer like ofte som det skjer for de som ikke går igjennom ivf.

Og som andre sier, hcg nivået vil variere fra person til person og fra graviditet til graviditet. Så er bare å senke skuldrene og nyte at du faktisk er gravid!! :) Gratulerer!!

Takk for svar:) Jeg slapper nok ikke riktig av før jeg har vært til ul. Etter det som skjedde sist gang (exu).
Skal på ul torsdag da er jeg ca 5+5, håper de kan se så tidlig om det sitter der det skal:) Om det blir eneggede tvillinger som du sier det kan være eller ikke ,blir man vel bare dobbelt så glad:)
Så må jeg bare si: For en flott gjeng det er her inne:)

Gratulerer!!! Høy hcg er jo flott:-) Mye bedre enn lav. Håper du klarer å slappe litt mer av etter hvert. Klem

Lykke til på ul :) Om de ikke kan se så mye så vil de i det minste se om det har festet seg på rett sted, for de vil i det minste se en mørk flekk :) .
Hadde selv ul da jeg var 6+0 pga at jeg har hatt exu selv.

Får virkelig håpe den sitter denne gangen og blir værende tiden ut:) Hadde ett veldig "rart" forsøk denne gangen...: fikk 7 egg ut men 6 av eggene var tomme. Kun eggeskall....Så egentlig utrolig at det ene egget holdt ut og har gjort meg gravid. Så til alle ikke fortvil over få egg... og jeg har veldig god tro på prednisolon som jeg tar nå:)

Får virkelig håpe den sitter denne gangen og blir værende tiden ut:) Hadde ett veldig "rart" forsøk denne gangen...: fikk 7 egg ut men 6 av eggene var tomme. Kun eggeskall....Så egentlig utrolig at det ene egget holdt ut og har gjort meg gravid. Så til alle ikke fortvil over få egg... og jeg har veldig god tro på prednisolon som jeg tar nå:)
Høy hcg er bra :) det går oftere bra med de som har høy hcg kontra lav har jeg hørt. Så krysser fingrene :)
Gratulerer så mye med graviditet.

Jeg fikk ut 4 egg, men kun ett som overlevde og kunne brukes, var kjempe skuffet, men sitter nå her med mye liv i magen fra en aktiv gutt i uke 23+6 :) hadde også høy hcg fra starten, og fikk positiv test tidlig . Rugedag 8 tror eg det var .

Masse lykke til :D

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Høy hcg er bra :) det går oftere bra med de som har høy hcg kontra lav har jeg hørt. Så krysser fingrene :)
Gratulerer så mye med graviditet.

Jeg fikk ut 4 egg, men kun ett som overlevde og kunne brukes, var kjempe skuffet, men sitter nå her med mye liv i magen fra en aktiv gutt i uke 23+6 :) hadde også høy hcg fra starten, og fikk positiv test tidlig . Rugedag 8 tror eg det var .

Masse lykke til :D

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Gratulerer så mye:) Jeg skal ta ny hcg i morgen, og tidlig ul til torsdag. Så får bare krysse fingre og tær:)

Trodde uke 5 var litt tidlig å ta UL? Var der jeg fikk beskjed om. Så måtte ta i uke 7 på klinikken.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Trodde uke 5 var litt tidlig å ta UL? Var der jeg fikk beskjed om. Så måtte ta i uke 7 på klinikken.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Tror det er litt avhengig av klinikker. Der jeg er (privatklinikk) så tar de ul i uke 5 :)

Tar ul hos min gynekolog. Tar dette så tidlig pga jeg har hatt exu tidligere og blir fulgt tettere opp denne gangen. Jeg går privat. Blir fulgt bedre opp synes jeg:)

Fikk svar på ny hcg i dag tatt 25/8 5238. Sist den 21/8 1928. Uff dette lover ikke bra:-( den skal vel dobbles hver annen dag? er 5 uker siden innsett i går.

Jeg vet ikke, men dytter;-) håper det går bra!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp