Hjemmelagde ugleleker og booties

Kjempefine ting! :) Har solgt et babynest eg sydde på bestilling, og syns d va kjempevanskligt å sette pris på eg så skjønner godt at d e vanskligt :)
E d vanskeligt å hekle sånne baby booties? :)
Ja, er veldig vanskelig syns jeg, men ser ut som jeg har lagt med rett på pris iallfall :p Tja, har du heklet mye før? Tok en stund før jeg fikk dreisen på dem, også fordi oppskriften kun er på engelsk :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

oi, selger du å sender også?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, er veldig vanskelig syns jeg, men ser ut som jeg har lagt med rett på pris iallfall :p Tja, har du heklet mye før? Tok en stund før jeg fikk dreisen på dem, også fordi oppskriften kun er på engelsk :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Nei nettopp lært meg å hekle ;) hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Nei nettopp lært meg å hekle ;) hehe

Sent from my iPad using BV Forum
Ahaa! :D da kan det nok være litt vanskelig kanskje, spes på engelsk, da må man først lære seg alle de forskjellige maskene på norsk, å så lære forkortelsene på engelsk :)

Er det mulig å få oppskriften på bootisene?

Å sette pris på det en selv har laget synes jeg også er kjempevanskelig. Det var kjempefine ting, og helt sikkert en greit pris; jeg aner ikke :)

Å sette pris på det en selv har laget synes jeg også er kjempevanskelig. Det var kjempefine ting, og helt sikkert en greit pris; jeg aner ikke :)
Tror det er ganske fornuftige priser, ser sånn ut! :D så da får jeg bare se om jeg selger noe! :)

Tar det lang tid å lage?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp